מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיאהרינה19/03/2013
האם אתם ממליצים לרכוש פיאה עבור ילדה בת 6 שסובלת מנשירת שיער עקב כימו' או עדיף שלא 'להסתיר'?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פאה
מורן04/04/2013הי,
אחותי חלתה בסרטן כשהייתה בת שש. הוריי רכשו לה פאה והיא לא השתמשה בה. היא אמרה לי שהיא מרגישה שזה מוזר לה והיא מעדיפה להיות קרחת. אבל זו התחושה שלה. כדאי לך לשאול את הילדה מה היא מרגישה לגבי פאה. להתנסות, לראות אם נוח לה עם המחשבה או לא.
רק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד מחכה לתגובת המנהלות
מאוהבת17/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד מחכה לתגובת המנהלות - תגובה
שלומית סימון28/04/2013שלום.
אני מתנצלתמאוד על האיחור בתגובה.
אין לי המלצה חד משמעית לגבי הסתרת או גילוי אובדן השיער לילדה בת ה6. באופן כללי (בכל גיל) אובדן שיער מעורר כאב ומצוקה. השיער משמעותי באיך אנחנו נראים, סימן בולט וקל לאחרים לזהות אותנו, ואובדנו פוגע בדימוי עצמי. הוא פוגע באופן שאנחנו ואחרים רגילים לתפוש ולראות אותנו.
האובדן הזמני הצפוי של שיער הבת, מעורר רגשות לא פשוטים גם אצל המבוגרים. ולכן כדאי קודם כל לברר את המשמעות של אובדן השיער עבורך, מה זה אומר בשבילך. מה זה אומר? האם זה מפחיד? מביך? מה אחרים יחשבו? איך הם יגיבו?
אחר-כך כדאי מאוד לשוחח עם בת השש,לאפשר לה לבטא את החשושות שיש לה, אולי בושה. משיחה כזו תוכלי ללמוד אם היא מעוניית בפאה או לא.
מסיפורה החשוב של מורן אפשר ללמוד שילדים בגיל הזה יכולים לומר מה הם מעדיפים.
יכול להיות, שכדאי להכין פאה, כדי שבת השש תוכל לבחור אם להשתמש בה או, כל יום מחדש.
אובדן שיער בעקבות טיפולים מסויימים במחלת הסרטן , הוא בלתי נמנע וזמני. זה קצת כמו לקחת תרופה מרה - הטעם נורא אבל אין ברירה.
אני מתנצלת שוב על האיחור בתגובה, ומבקשת שלא תהססי לפנות שוב בכל התלבטות אושאלה. אני מבטיחה לענות מיידית.
בברכה,
שלומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיאה - תגובה
שלומית סימון30/04/2013רינה
אין לי המלצה חד משמעית לגבי הסתרת או גילוי אובדן השיער לילדה בת ה6. באופן כללי (בכל גיל) אובדן שיער מעורר כאב ומצוקה. השיער משמעותי באיך אנחנו נראים, סימן בולט וקל לאחרים לזהות אותנו, ואובדנו פוגע בדימוי עצמי. הוא פוגע באופן שאנחנו ואחרים רגילים לתפוש ולראות אותנו.
אובדן שיער בעקבות טיפולים מסויימים במחלת הסרטן , הוא בלתי נמנע וזמני. זה קצת כמו לקחת תרופה מרה - הטעם נורא אבל אין ברירה.
האובדן הזמני הצפוי של שיער מעורר רגשות לא פשוטים גם אצל המבוגרים. ולכן כדאי קודם כל לברר את המשמעות של אובדן השיער עבורך, מה זה אומר בשבילך. מה זה אומר? האם זה מפחיד? מביך? מה אחרים יחשבו? איך הם יגיבו?
אחר-כך כדאי מאוד לשוחח עם בת השש,לאפשר לה לבטא את החשושות שיש לה, אולי בושה. משיחה כזו תוכלי ללמוד אם היא מעוניית בפאה או לא.
ראי את תגובתה החשובה של מורן ל"מאוהבת". אפשר ללמוד שילדים בגיל הזה יכולים לומר מה הם מעדיפים.
יכול להיות, שכדאי להכין פאה, כדי שבת השש תוכל לבחור אם להשתמש בה או, כל יום מחדש.
אל תהססי לפנות שוב בכל התלבטות ושאלה.
בברכה,
שלומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

