סרטן אצל האמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן אצל האמא
    גבי
    03/12/2009

    אני יודע שזה פורום לתמיכה במשפחות של ילדים חולי סרטן, אבל אצלי המקרה קצת שונה, מקווה שתוכלו לעזור לי. אחותי חלתה בסרן השד, יש לה 2 ילדים ילד בן 7 וילדה בת 3. היא עוברת הקרנות וכמובן שהמצב בבית די קשה. הייתי רוצה לקחת את הילדים תחת חסותי ולעודד אותם קצת. האם כשאני איתם כדאי לדבר על הסרטן או פשוט לנסות להשכיח את הדבר מליבם לזמן קצר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן אצל האמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבי שלום

    עדי פכטר - אלט
    06/12/2009

    ראשית כל הכבוד על עזרה והיוזמה-זה לא תמיד מובן מאליו...וברור שאמם מעריכה זאת מאד.

    לגבי התוכן-ראשית כדאי לתת ליללדים להרגיש בנח , ובטוחים, לאפשר להם להיות מה שהם ולקבל אותם כך (זה הסוד להרגשת הביטחון) ומתוך כך הם כבר יאפשרו לך להבין על מה הם רוצים לדבר ועל מה לא. וכמו כולנו יש ימים שאנחנו רוצים לדבר על הקשיים ויש ימים שאנחנו רק רוצים לשכוח מהם.
    אז פשוט תהיה שם בשבילהם...
    עצם הבחירה להיות שם זה כבר המון...

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום