שיניים רגישות וקצת צהובות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיניים רגישות וקצת צהובות
    בן
    05/05/2012

    רציתי לשאול 2 שאלות

    1)
    יש לי שיניים קצת רגישות, אני מקפיד ללכת כל חצי שנה לשיננית,
    עקב הרגישות השיננית המליצה לי לעבור למשחות סנוסדיין או פרונמל
    עברתי אליהן ,ובאמת לא חוויתי כאבים כתוצאה מרגישות בעת שתייה/מאכל.
    הבעיה שאני מרגיש שהשיניים הצהיבו לי.

    אז אני חושב לחזור ל collgate white max..

    הבעיה שזה לא מטפל ברגישות. אז מה לעשות? אולי אפשר להשתמש ב collgate white max ולאחר מכן סנוסדיין? או מי פה לטיפול ברגישות?

    2) חשבתי לבצע הלבנת שיניים ביתית עם ערכה של beautiful white
    האם יכול להיגרם איזשהו נזק לשיניים /החמרה של רגישות, בשימוש בערכה זו ?
    האם היא ערכה מומלצת? או שיש משהו יותר מומלץ ? או שלא כדאי בכלל.


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים רגישות וקצת צהובות - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    11/05/2012

    אם יש שיניים רגישות, דהיינו שיניים עם נסיגת חניכיים אסור בתכלית האיסור להשתמש במשחות שיניים מלבינות, הן יגבירו את הרגישות ויגרמו לנזק בלתי הפיך לצווארי השיניים.
    האפשרות היחידה להלבנה היא הלבנת שיניים מקצועית אצל רופא שיניים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו