שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    חסוי
    09/06/2012

    שלום לכל הרופאים,
    לפני 10 ימים עברתי שתי עקירות כירורגיות על מנת לשים כתר גשר.. העקירה עברה בסדר, לא היה כאב חריג לאחר העקירות. אך לאחר כיומיים, הרגשתי שמעל השיניים שעקרו, יש לי אפטה ( מן פצע קטן), הפצע מאוד מאוד כאב ולכן ניגשתי לבית מרקחת לקבל משהו נגד האפטות. הרוקחת נתנה לי תכשיר ORALMEDIC שאמור לעזור בכמה שניות להעלים את האפטה. מרגע ששמתי את החומר הרגשתי צריבה נוראית, השפתיים שלי התנפחו וכל המקום כולל מקום של העקירות התחיל לכאוב בצורה נוראית, במקום להקל על כל המקום נהייתה לי מן אפטה ענקית מפחידה. כאבי תופת. ניגשתי לרופא שיניים שאמר שאין מה לעשות וצריך לחכות עד שיעבור, עברו מאז בערך 7 ימים ועדיין יש לי כאב במקום, אני מרגישה כאילו במקום הזה יש נפיחות. לאיזה רופא ניתן לגשת כדי לבדוק את זה, רופא שיניים שלי כאילו לא ידע על מה מדובר... אודה לעזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    10/06/2012

    ה"אפטה" היא כנראה שלב בריפוי, אבל אין סגירה מלאה של פצע עקירה תוך יומיים.החומר כנראה חדר לפצע העקירה וגרם לכאב. רצוי לפנות לרופא בכל בעיה ולא לטפל עצמאית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו