טיפול שורש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול שורש
    מיכל
    23/07/2012

    שלום,

    לפני שנתיים וחצי עברתי עקירה כירוגית של שן בינה כלואה בלסת התחתונה.
    התפתחה אצלי מכתשית יבשה ולקח הרבה זמן עד שהכאבים עברו והמקום החלים.
    כיום המקום כבר החלים לפי הצילומים וחוות דעת של רופאי שיניים.

    בנוסף, הכאבים בלסת התחתונה לא עברו מאז העקירה הכירוגית ו 2 רופאי שיניים
    איבחנו שיש שן שהיא בלסת התחתונה אחת לפני האחרונה שזקוקה לטיפול שורש.
    אמרו לי גם שיכול להיות שבכלל היא זקוקה לטיפול שורש כבר תקופה ארוכה
    ושזה מה שגרם לכאבים שבגללם חשבו שדחוף לעקור את שן הבינה הכלואה.

    בכל אופן, עברתי את טיפול השורש לפני שלושה חודשים, ואין שום שינוי בכאבים.
    רופאת השיניים אמרה לי כל פעם לחזור כעבור חודש, וחוזר חלילה..

    אתמול הייתי אצלה והיא מאוד מתבלטת.. היא אומרת שמצד אחד היא לא רוצה לעקור את השן שעברה טיפול שורש ולמהר כי היא לא בטוחה שזאת הסיבה לכאבים.
    היא דפקה לי על השן שעברה טיפול שורש ועל שתי השיניים לידה(15, 16, 17)
    והיא אמרה שהרגישות והכאב די זהה בשיניים, ואולי יש קצת הבדל בשן שעברה טיפול שורש, אבל לא הבדל גדול.
    היא אמרה גם שאולי נגרם לי נזק עיצבי בלסת התחתונה שמשפיע על כל השיניים וגורם לכאב בתוצאה מהעיקרה הכירוגית של שן הבינה הכלואה לפני שנתיים וחצי.

    רציתי בבקשה לברר: האם הסבירות לנזק עיצבי היא גבוהה או שזה משהו שהוא נדיר?
    ואם כן, מה ניתן לעשות?
    ושאלה נוספת: כשאני נוקשת ב- 3 השיניים שהרופאה בדקה, אני מרגישה
    בשן שעברה טיפול שורש מעט יותר רגישות וכאב, אבל באמת מעט יותר ברגע הנקישה,
    אבל כעבור כחמש שניות עד עשר שניות מרגע הנקישה אני מרגישה כאב בחצי הפה בלסת התחתונה, מה שלא קורה עם 2 השיניים האחרות.
    האם זה כן יכול להעיד שצריך לעקור את השן ופשוט אצל רופאת השיניים התגובה שלי היתה נמהרת מידי ונתתי תשובה מהירה רק על השניה של הנקישה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול שורש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שורש - תגובה

    ד''ר פאדי חורי
    23/07/2012

    שלום לך מיכל
    צריך לבדוק צילומים לפני שעונים לך על השאלות. ממליץ לך להיבדק אצל מומחה טיפולי שורש או במרפאת כאב פנים ולסתות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו