בליעה בטעות של חומר בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בליעה בטעות של חומר בהריון
    יעל
    07/08/2012

    שלום, אני בהריון, שבוע 11+ 5 ימים. היום הייתי אצל רופא השיניים, בגלל כאב בחניכיים שהקרין לשורש הלשון. כשבדקו אותי נאמר לי שזו רגישות של החניכיים, שמו לי משחה להרגעה, ושלחו אותי לטיפול דחוף אצל שיננית. כמו כן, אמרו לי שאם זה יחזור בחודשי ההריון יכול להיות שאצטרך להשתמש בעצמי במשחה באופן תכוף יותר (אך בשלב זה לא נתנו לי מרשם או פרטים על המשחה). בהמשך, נאמר לי לא לשטוף את המשחה עד להיכנסי לשיננית. במהלך ההמתנה הזה חלק מהחומר נכנס לי לגרון (טעם מר מאוד) ובלעתי אותו בטעות (בכלל תהליך הבליעה אצלי אינסטיקטיבי, כמו מיצמוץ, ולא תמיד אני יכולה לשלוט בזה). עד שהגעתי לשיננית כבר לא היה מה לשטוף. רציתי לדעת אם יש איזושהי סכנה לעובר. כמו כן, אותו הדבר לגבי החומר הורוד המתוק שהשיננית מצחצחת איתו את השיניים כשהיא מסיימת את העבודה, ולפני הפלואור (את הפלואור מן הסתם לא עשיתי בגלל איסטינקט הבליעה הזה). גם חלק ממנו בלעתי בטעות. תודה רבה, יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליעה בטעות של חומר בהריון - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    11/08/2012

    כל החומרים הנ"ל בטוחים לשימוש ולא צפוי נזק כתצאה מבליעת כמות קטנה של חומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו