טיפול שורש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול שורש
    יעל
    22/08/2012

    שלום,

    בהמשך לשאלתי, תודה רבה על התשובה דבר ראשון.
    עניתם לי שאם הכאב הוא בשן למרות שעברתי טיפול שורש, הבעיה היא כנראה בשן
    ולא פגיעה עיצבית.
    הכאב הוא אכן בשן... בלסת התחתונה בצד ימין השן לפני אחרונה.
    רציתי רק לברר: מה שקרה אצלי זה שככל הנראה השן שעברה טיפול שורש היתה אמורה לעבור טיפול שורש כבר לפני כ 3 שנים.
    פשוט בגלל שהיתה לי בלסת התחתונה בצד ימין שן בינה כלואה והתפתחה מכתשית יבשה אחרי העקירה ולקח הרבה מאוד זמן עד שהמקום החלים, אז אף רופא לא חשב
    לבדוק את השיניים שליד, וגם אני הייתי בטוחה שהכאב הוא בגלל שהמקום עוד לא החלים.
    היום המקום החלים לגמרי לפי כל הצילומים הפנורמים וחוות דעת הרופאים,
    אבל בעצם כנראה השן שעברה טיפול שורש היתה כמה שנים במצב שהיתה צריכה את טיפול השורש.
    האם זה אומר שכדאי כבר לעקור את השן כי הסיכויים להצלחת טיפול שורש נוסף הם נמוכים?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול שורש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שורש - תגובה

    ד''ר פאדי חורי
    23/08/2012

    שלום יעל
    ממש לא. כמו שאמרתי: הסיכויים שהשן הזו תישאר בפה הינם גדולים אם תבצעי חידוש טיפול שורש אצל אנדודונט(מומחה טיפולי שורש)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו