טיפול שורש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול שורש
    אדוה
    29/08/2012

    יש לי שן תוחנת אחת לפניי האחרונה שכניראה צריכה טיפול שורש
    הבעיה היא שאני מפחדת מרופא שיניים עקב פעם אחרונה שהתחלתי טיפול שורש והרגשתי את כל הטיפול למרות ההרדמה ולאחר מכן התנפח לי כל הפה עד שלקחתי אוגמנטין
    השן לא כואבת רוב הזמן עד שפיתאום ברגע אחד כאילו משהו תוקע לי מסמר בשורש ואני מתפתלת מכאבים במשך חצי שעה שעה ואז זה שוב עובר כאילו לא קרא כלום
    השאלה שלי היא אם צירך לקחת אנטיביוטיקה לפניי הטיפול (אוליי יש דלקת בשן)
    או שישר לגשת לעשות טיפול
    אני יודעת שהשאלה קצת מיותרת אבל אני ממש מפחדת מרופא שיניים וטיפול שורש ביפרט
    (מעדיפה עקירה ולא טיפול שורש)

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול שורש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שורש - תגובה

    ד''ר פאדי חורי
    30/08/2012

    שלום לך אדוה
    איפשר על סמך מה שתיארת לדעת אם צריך אנטיביוטיקה או לא. את צריכה לגשת לרופא לביצוע צילום לשן לפני הטיפול והוא יחליט. בנוגע לחרדות שלך אז ניתן להשתמש בכדורי הרגעה לפני הטיפול או בגז צחוק והטיפול יעבור לך כחוויה יותר טובה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו