למה אתה לא עונה לי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה אתה לא עונה לי?
    גל
    12/09/2012

    שלחתי אותה הודעה כבר פעמיים. גם לומר "לא יודע" זו תשובה. אבל זה לא נכון להתעלם מהשאלה.

    אני בת 23 ו4 חודשים. לא צמחו לי עדיין שיני בינה, וטפו טפו טפו עד עכשיו הכל בסדר ולא כואב.
    רציתי לשאול מה הסכויי שהשיניים האלה עוד יצמחו מתישהו?

    בכל מקרה, אין לי מקום בפה לעוד שיניים. ככה שמאוד מלחיץ אותי שאם הן כבר תצאנה- יהיה צורך בהסרה כירורגית.

    מה הסכויים לצמיחת שיני בינה בגיל הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה אתה לא עונה לי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אתה לא עונה לי? - תגובה

    ד''ר פאדי חורי
    12/09/2012

    שלום לך גל
    זו לא התעלמות. הרופאים האחראים על הפורום הינם רופאי שיניים שעובדים במראותיהם הפרטיות ולא תמיד יש להם את הזמן לענות מיידית על כל השאלות.לפעמים אנחנו עונים מיידית ולפעמים לאחר כמה ימים. אז לא להתעצבן ולחכות בסבלנות.
    תשובה לשאלות שלך:
    למה את דואגת ממשהו שאין לך? הרי לא כל שן בינה גורמת לכאבים ובעיות.ואם כן אז עוקרים ללא שום בעיה.לפעמים שיני הבינה צומחות בגיל 21 ולפעמים בגיל יותר מאוחר משלך.
    פשוט אין סיבה לדאגה
    חג שמח ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו