שן עם כאבים עיצביים לאחר סתימה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן עם כאבים עיצביים לאחר סתימה
    בר
    02/12/2012

    שלום רב
    אני בן 36 ,
    לפני כשנה עברתי סתימה בשן אחת לפני האחרונה בצד ימין תחתון
    לאחר כמה ימים היתה לי רגישות חזקה לקור חום ,
    ניגשתי כמה פעמים לרופא , אך הוא טען שזה בכלל הסתימה וצריך לתת לזה זמן ,
    עברה כשנה , שבמהלכה נתקלתי בכאב חד מאוד כאשר השן העליונה נוגסת בשן התחתונה ובינינהם יש למשל : גרגר פלפל שחור אן סומסום , כאב בילתי נסבל עיצבי חד מאוד , שלאחריו היה כאב ורגישות מוגברת למשך כ שעה עד שעתיים ,
    לציין כי , ברגע שאני לא מגיע למצב הנ"ל השן מרגישה בסדר , אפילו בבדיקת הרופא , אין שום כאב , גם שהוא נקש על הסתימה , ישנו כאב קור וחום מסויים ,
    אייני יודע מה לעשות , הרופא אומר שהוא לא רואה כלום חיצונית ובצילום ,
    אני סוחב בעיה זאת למעלה משנה , ונראה שפתרון שיש לרופא כרגע זה טיפול שורש ,
    הוא טען גם שאוליי יש סדק בשן , מה שיכול לגרום לעקירה ,
    אשמח ליעוץ בעניין , אני אובד עצות , כבר איבדתי שתי שיניים בעבר , ולא רוצה לאבד גם אותה ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן עם כאבים עיצביים לאחר סתימה - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    07/12/2012

    הרופא שלך צודק כנראה.
    שן אחרי סתימה , ודאי לאחר סתימה עמוקה, יכולה להיות רגישה לקור ולחום, הרגישות יורדת לאט לאט.
    אתה לא מתאר כאב המתאים לטיפול שורש חריף. אבל שיניים מגיעות לטיפול שורש גם כתוצאה מגירוי כרוני (שחזור עמוק למשל)
    סדק הוא בהחלט אבחנה אפשרית ומתאימה לתאור שלך , ואכן אם יש יש סיכוי שהשן תעקר.
    נסה להתחיל אולי בטיפול שורש.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו