2 שאלות חשובות..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 שאלות חשובות..
    אסנת
    26/01/2013

    שלום.
    רציתי לשאול כמה שאלות..
    אני בת 23 וכשהייתי קטנה שברתי את אחת השיניים הקדמיות, כמובן שהשלימו לי את השן ואחרי כמה שנים הציפוי נשבר לי שוב ושוב השלמתי היום אחרי כמה שנים שאני מסתכלת על השן רואים מין סדק כזה והפס שבו נשבר השן קצת בולט במיוחד באור. וגם רואה חוסר אחידות קצת בצבעים.. רציתי לדעת האם יש אפשרות לעשות ציפוי מחדש , למרות שהציפוי שכרגע לא נפל הוא בסדר פשוט זה נראה די בולט בזמן האחרון.. ואם לא ציפוי איזה דרך יש עוד?? (שמעתי על כתר אבל אני מפחדת שלא תהיה אחידות בצבעים ליד השיניים האחרות למעלה...

    ושאלה נוספת , האם טיפול שורש הוא כואב? עם בלי זריקה?
    תודה ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 שאלות חשובות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 שאלות חשובות.. - תגובה

    ד``ר עדי אריאלי
    27/01/2013

    שלום אסנת,
    אם חומר השן הנותר הוא מספק אז שחזור באמצעות חומר פלסטי בצבע השן (כפי שעשו לך עד כה) הוא אפשרי. אולם, אם לא נותר מספיק חומר שן, אז ניתן לבצע ציפוי חרסינה (למינייט) או כתר. לגבי התאמת הצבעים- אם מבוצע על ידי רופא מיומן וקפדן, לא צריכה להיות בעיה. בחרי ברופא העוסק בשיקום הפה ובעל ניסיון בטיפולים אסתטיים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו