כללי-בריאות הפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כללי-בריאות הפה
    שלומי כהן
    27/01/2013

    שלום רב ואחה"צ טובים ונפלאים לכולם.

    שלום.היי.רק רציתי לשאול ולהגיד כמה דברים:(ייתכן וכבר אולי שאלתי את זה).

    1) רציתי לשאול האם שטיפת הפה קולגייט פלאקס הוא צובע את השיניים???לא נכון??אין לא נטייה לצביעה או להכתמת שיניים נכון???

    פשוט אני משתמש בו בפעמיים שאני מצחצח שיניים בלילה ובבוקר..ורציתי לשאול אם המוצר יכול לצבוע לי את השיניים??

    2) האם זה בסדר לצחצח ככה שיניים במשחת שיניים קולגייט טוטאל ומי פה קולגייט פלאקס???זה נחשב צחצוח טוב..מה גם שאני רוצה להגיד שאני מצחצח פעמיים בלילה לפני השינה ובבוקר שאני קם מה גם שלפני כל צחצוח...הבסיס שבו אני מתחיל זה ניקוי לשון בעזרת מנקה לשון שקניתי......זה בסדר ככה??זה טוב??

    3) רציתי לשאול האם זה מוגזם להשתמש בפעמיים שאני מצחצח שיניים עם השטיפת פה.......או שאני צריך להוריד את המינון....כי אני משתמש בו פעמיים בלילה ובבוקר אחרי צחצוח שיניים בקולגייט טוטאל......זה מוגזם עם השטיפת פה..או שזה בסדר גמור??


    מחכה לתשובה ושיהיה לכולם יום פשוט מ-ע-ו-ל-ההההההה...


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כללי-בריאות הפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-בריאות הפה - תגובה

    ד``ר עדי אריאלי
    27/01/2013

    שלום שלומי,
    מומלץ לצחצח שיניים פעמיים ביום (בוקר וערב) ואפשר לשלב גם שטיפות פה המכילות פלואוריד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-בריאות הפה

    שלומי כהן
    27/01/2013

    שלום רב וערב טוב ד"ר עדי אריאלי.

    שלום רב לך ד"ר עדי וערב טוב.

    שלום.היי רק רציתי להגיד בתגובה למה שאמרת שקודם כל אני מצחצח שיניים פעמיים ביום

    בלילה לפני השינה ובבוקר שאני קם.מה גם שלפני כל צחצוח הבסיס שלי הוא ניקוי לשון שאני משתמש עם מנקה לשון......בכל צחצוח בלילה ובבוקר.

    עכשיו אני משתמש במשחת שיניים קולגיט טוטאל ומי פה קולגייט פלאקס.עכשיו רציתי לשאול האם זה לא מוגזם להשתמש במי פה בשני הצחצוחים..או שזה בסדר גמור להשתמש בזה בשני הצחצוחים בכל יום???


    מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך ערב טוב.


    נ.ב:

    -משחת שיניים קולגייט טוטאל היא בסדר..זה טוב לצחצח בה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו