ניתוח רגנרטיבי או בלימה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח רגנרטיבי או בלימה?
    מורן
    27/01/2013

    שלום רב,

    אני חייל בן 21.
    הגעתי לרופא השיניים הצבאי בשל כאבים ודימום מהחניכיים שהחל בפתאומיות. הוא הפנה אותי לפריודונט צבאי, שם אובחנו כיסים עמוקים (לצערי איני יודע כמה מ"מ). הוחל טיפול שמרני (הקצעת שורשים + אנטיביוטיקה סיסטמית), ולאחר בדיקה נוספת עלה הצורך בניתוח רגנרטיבי בחמישה מוקדים.

    בתור אדם שאוהב לשמוע חוות דעת נוספת, בייחוד לפני הליך כירורגי, הלכתי לפריודונט אזרחי מוכר בתחומו שהמליץ על ניתוח בלימה (דילול כיסים) בארבעה מוקדים ואמר שלטעמו אין טעם בניתוח רגנרטיבי.

    היתרון של טיפול בצבא הוא כיסוי מלא של הניתוחים, ובאזרחות - מקצועיות לטעמי גבוהה יותר (כמובן ללא סבסוד).
    ממה יכול לנבוע ההבדל בין הטיפול הנדרש?

    מה דעתכם? מה עליי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח רגנרטיבי או בלימה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח רגנרטיבי או בלימה? - תגובה

    ד``ר יחיאל אלפרן
    27/01/2013

    על פניו נראה שהרופא הצבאי נתן לך איבחון וטיפול טובים מאוד לפי הפרוטוקול אם באמת אובחן לך מחלת חניכיים אגרסיבית, זה תואם את הגיל שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו