יש לי שן אחת בלסת תחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי שן אחת בלסת תחתונה
    אביתר
    08/04/2013

    אבל היא קצת בולטת החוצה משות השיניים.

    עכשיו יש לי תותבת תחתונה שמתלבשת עם חתיכת ברזל על השן הבודדה.

    מה שקורה לי זה כך:

    1) לפעמים נתפס הפה כאשר אני רוצה לפתוח את הפה ולדבר חופשי.

    2) כשאני אוכל - אני אוכל לאט ובזהירות כי לפעמים אני נוגס את השפתיים.

    3) יש לי גם לפעמים כאבים בחניכיים , ואני עושה שטיפות עם מי מלח וזה עוזר. השאלה

    היא האם זה מצב נורמלי?

    או:

    האם להחליף את התותבת בתותבת חדשה?

    האם לעקור את השן הבולטת--כי אולי היא מפריעה?

    כל כמה שנים צריך להחליף תותבת - משום שהתותבת הזו היא כבר כ-3 שנים

    וייתכן כי הייתה שקיעה של החניכיים? לא מבין גדול בעניין.

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי שן אחת בלסת תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שן אחת בלסת תחתונה - תגובה

    ד``ר עדי אריאלי
    09/04/2013

    שלום אביתר,
    יש לבדוק את מצב השן ולהחליט האם היא לעקירה או לא ובהתאם לכך לקבוע את תכנית הטיפול גם לתותבת. החלפת תותבות אינה תלויה בזמן אלא במידת ספיגת העצם ושחיקת השיניים, וזה מאוד אינדיבידואלי ומשתנה מאדם לאדם. לעיתים יש צורך רק בריפוד התותבת, החלפת השיניים או תוספת של שיניים בתותבת ולא החלפתה בחדשה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלכתי לרופא שיניים שהחליט כי צריך

    אביתר
    10/04/2013

    תותבת חדשה.

    את השן אמר שלא צריך לעקור.

    לא שאלתי אם צריך רק לרפד את התותבת הקיימת הנוכחית.

    עכשיו הוא לקח לי מידות לתותבת חדשה במחיר של כ- 3000 ש"ח.

    אני צריך לגשת אליו לפגישה מחר על מנת לקחת מידות נוספות.

    השאלה היא אם אני צריך רק לרפד, אז למה לעשות תותבת חדשה?

    האם ללכת לבדיקה אצל רופא אחר על מנת שיקבע אם צריך רק ריפוד?

    בינתיים שילמתי לו רק מחיר סמלי לאחר הפגישה הראשונה ולקיחת המידות.

    אשמח לקבל עזרה.כי אין ברשותי אמצעים כספיים מיותרים-- ואולי כדאי לי

    לשלוח את התותבת הקיימת לריפוד לפני שאני משלם לרופא את ה- 3000 ש"ח.

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלכתי לרופא שיניים שהחליט כי צריך - תגובה

    ד``ר עדי אריאלי
    10/04/2013

    שלום אביתר,
    ההחלטה אם לרפד או להחליף את התותבת לחדשה היא של הרופא
    אם אינך בטוח אז גש לקבל חוות דעת נוספת אצל מישהו אחר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו