שן בינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן בינה
    שחף
    18/04/2013

    שלום.
    לאחרונה התחלתי לחוש כאבים בלסת. תחילה זה היה מין קיבעון- לא יכולתי לפתוח את הלסת עד הסוף ואח"כ היו לי כאבים בלחי עד שזה הגיע למצב בלתי נסבל בכל פעם שהייתי פותח את הפה. הלכתי לרופא שיניים והוא אמר לי שזה קורה משום שצמחה לי שן בינה ולכן אני נושך לעצמי את הלחי (זוהי שן עליונה). הוא אמר לי שאני צריך לעבור עקירה ונתן לי מרשם עד אז למשכך כאבים (אופטלגין) ומי פה (קורסודיל).
    קבעתי תור לעקירה ולקחתי את התרופות. כבר יום למחרת הכאבים חלפו ועבר כבר חודש בלי שאני חש כל רע. בינתיים ביטלתי את התור לעקירה אבל אמרו לי שהכאבים יכולים לחזור אז האם לעקור או לא? הבנתי שרופאי שיניים ממליצים שכן, אבל אני פשוט לא רואה סיבה לכך.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן בינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן בינה - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    18/04/2013

    אצל רבים מאיתנו אין בפה מקום לשיני הבינה ולכן הן גורמות לדלקת מדי פעם. במקרים הללו מומלץ לעקור. אם השיניים צומחות ישר ויש להן מקום בלסת ניתן להתייחס אליהן כאל שן רגילה.
    מה מצבך בדיוק? מצריך בדיקה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו