לאחר עקירת שן בינה תחתונה כלואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר עקירת שן בינה תחתונה כלואה
    דני
    15/11/2013

    שלום. אני בן 18, ואתמול עקרתי שן בינה כלואה (צד ימין בלסת התחתונה), עקב חשש של הדוקטור, שצמיחתה תפגע בשיניים הסמוכות.
    העקירה עצמה הייתה לא קלה בכלל (ניתוח כירורגי), בה היה צריך לשבור את השן בשביל להוציא אותה (לא הייתה אפשרות להוציא אותה שלמה).
    בסופו של דבר התהליך נגמר. שמתי גזה לעצירת הדימום (שהפסיק אתמול).

    מה שכן, מאתמול ועד היום, יש לי כאבים בצד הימני של הפנים, קושי בפתיחת הלסת, דימום קליל מדי פעם, וכאב חד שמקרין לי לאוזן ולגרון.. הבנתי שזה שכיח?

    נכון לעכשיו אני פשוט סובל. כואב לי בצד הימני של הפנים (שוב, בעיקר אחרי בליעה).. אני לא יודע אם השן עצמה כואבת, כי כשאני לא בולע כאילו הכל בסדר.
    קיבלתי אנטיביוטיקה למשך שבוע (עד הוצאת התפרים), וכדור נרוסין להקלה בכאבי ראש ושיניים.

    רציתי לדעת, האם כדור הנירוסין יוכל לעזור לי להעביר את כאב הגרון והאוזן? אני לא יודע אם לקחת את הכדור "סתם", כי אני לא בטוח שהכאב הוא מהשן..

    מתי אני ארגיש טוב? מתי אני אחלים לגמרי? כמה זמן מקסימום זה יכול לקחת?
    האם כל זה לגיטימי? שיש עוד נפיחות, דימום, כאב, קושי בפתיחת הלסת, הקרנה לגרון?
    אני אמור להתגייס עוד כשבוע וחצי ואני שוקל לדחות גיוס, כדי לא לסבול בטירונות.

    אשמח לייעוץ.
    תודה רבה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה

    דני
    15/11/2013

    בנוסף, אם הקפדתי על כל ההנחיות לאחר העקירה (כבר עברו יותר מ-24 שעות, ומאז - לא אכלתי אוכל קשה, אלא אוכל רך על הצד השני, לא מצצתי את האיזור, לא עישנתי / אלכוהול, לא נגעתי באיזור, לא שתיתי משהו חם, לקחתי את הכדורים וכל זה) -

    האם זה אומר ש-בוודאות- לא תהיה לי מכתשית יבשה? או שאין קשר, ויכול להיות שכן?
    אם כן, מתי בערך היא אמורה להופיע? כמה ימים מאז העקירה?

    ושאלה נוספת -
    הבנתי שתהליך ההחלמה והמילוי של האיזור / של העצם, לוקח כמה שבועות - חודשים (!!) זה נכון? אם כן, במהלך כל הזמן הזה, האם אני אצטרך ליטול כדורים? ארגיש כאבים?

    תודה רבה רבה לך מראש..
    שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף.

    אהרון שטרית
    15/11/2013

    אחי גדלה של שן בינה בדיוק כמו שלך.
    שן כלואה.
    אני לא יודע אם לעשות עקירה, אתה יכול טיפה לפרט?
    אפשר לעשות את העקירה בהרדמה מלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר עדי אריאלי
    16/11/2013

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגית_פה_ולסת_סרטן_הפה_והלוע' id=link]כירורגית פה ולסת, סרטן הפה והלוע[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו