פס אופקי שקוף על העליונה הקידמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פס אופקי שקוף על העליונה הקידמית
    משה
    16/11/2013

    שלום ד"ר.
    לפני שאתחיל אציין שאני בן 22 מטפח מאוד את השיניים ודואג לבריאותן ,אין לי סתימות בפה והצילומים של השיניים שלי תקינים לחלוטין(שיניים בריאות לפי כל דעה).בנוסף לפני כעשר שנים ביצעתי יישור שיניים באמצעות טבעות וכן לפני 5 שנים הלבנתי את השניים באמצעות החומר שמורחים מספרי לילות לפני השינה .לפני כשנתיים התחיל להיווצר לי מאין פס אופקי שקוף לא רחב אך חוצה את השן(העליונה הקידמית הימנית) שהתרחב עם הזמן.הפס לא שחור! הוא שקוף קל לראות זאת בהארת פנס על השן, או למשל אם אשים את הלשון מאחרי השן בירור יהיה קל לראות השתנות של הצבע. אולי כדאי לומר שנראה לי שכבר לא מתרחב יותר. פניתי למספר רופאים אך לכולם אין דעה נחרצת לגבי הסיבה לדבר ומה עשוי לקרות בהמשך(אם זה ימשיך להתרחב).הרופאים סברו שיתכן שנגרם ממכה בשן(למרות שלא זכור לי כזאת),עקב הלבנת השיניים, בגלל הטבעות(לא סביר כי היה לפני הרבה שנים) או בשל נמק בשן(גם לא נראה לי סביר כי בצילומים תעלות כלי הדם בשן נראות בריאות) .בירצוני לשאול אותך האם אתה מכיר את התופעה? מה עלי לעשות כדי לוודא שלא יקרה משהו נורא יותר בהמשך(מלבד הצילומים של השיניים ומעקב חוזר כמו שהציעו הרופאים) או מבחינה אסטתית פרט להדבקת חרסינה (שממש לא מומלץ על ידי הרופאים מכיוון שהשן בריאה) איזה אופציות אחרות קימות לי?
    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פס אופקי שקוף על העליונה הקידמית - תגובה

    ד``ר יחיאל אלפרן
    16/11/2013

    נשמע שקבלת יעוץ מתאים.מומלץ מעקב תקופתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו