שן עם נטייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן עם נטייה
    מייה
    01/12/2013

    שלום, לפני כמה שבועות כאבה לי שן פנימית בלסת התחתונה, הרופא שיניים לא ראה משהו חריג שנובע מהכאב -חוץ מהעניין שזזה לי טיפה שן פנימית בלסת תחתונה. התעקשתי למצוא מקור לבעיה לכאבים.. היות ואני בחורה שסובלת משיתוק בחלק התחתון של הגוף יש לי תחושה חדה בחלק העליון של הגוף, ככה שאפילו טיפול שורש אני לא יכלה לעשות בגלל כאבים. אז הרופא שיניים אמר לי שאם אני ככ מתעקשת אני יכלה ללכת לאורטודנט ושיתן ייעוץ לגבי השן.
    היום היתי אצלו, הוא אמר שאני יכלה לעשות גשר בשניים (הוא קפץ סתם ככה בלי למצוא בעיה גם בלסת העליונה) הוא לא נתן לי הבטחה שזה יפתור את הבעיה בשן -או לחילופין שזו המקור לבעיה/כאבים שהיו

    ד"ר, האם אתה ממליץ לעשות גשר? או שבאתי לו כמו "כפפה ליד" מבחינה עסקית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן עם נטייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר גלית כהן
    06/12/2013

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אורתודונטיה_יישור_שיניים' id=link]אורתודונטיה - יישור שיניים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו