האם יש אחריות על גשר שנעשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש אחריות על גשר שנעשה
    ליאור
    26/03/2014

    אישתי עשתה גשר על שלוש שיניים לפני שנה וחצי בערך.אתמול החלו לה כאבים בשן שייכת לאותו גשר. כמובן שנעשו גם טיפולי שורש לאותן שיניים אשר מחוברות בעזרת אותו גשר.
    האם זה אומר שלא נעשה טיפול שורש כהלכה אשר יצר עם הזמן דלקת באותה שן ?
    והאם בשל כך אמור אותו רופא לגבות שוב כסף עבור הטיפול.
    בנוסף האם לא אמורה להיות אחריות על אותו הגשר.הרי זה לא הגיוני שכל שנתיים יהיה צורך להחליף את הגשר.
    והרופא אמר לה שיהיה צורך לעשות גשר חדש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש אחריות על גשר שנעשה - תגובה

    ד``ר יחיאל אלפרן
    28/03/2014

    קשה לענות על שאלה כזאת ללא כל הפרטים המדוייקים.באמת זה מתסכל שמשקיעים הרבה כסף לאחר זמן קצר יש עוד פעם בעיות.אבל צריך לזכור שמדובר ברפואה ,ואי אפשר לחזות תמיד מראש את טווח הזמן של תוצאות הטיפול.בטיפולי שורש כמו בכל טיפול אחר יש גם סיבוכים וזיהומים בטווחים זמן שונים.רצוי מאוד לפני כל טיפול ובעיקר בשטיפול בעיתי,לדון עם הרופא המטפל על תוכנית הטיפול סיכויי הצלחתה ועל ההשלכות הכספיות במקרה של כישלון בטווח הקצר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו