סתימה חוזרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתימה חוזרת
    דוד
    11/05/2014

    לפני כשבועיים נשבר לי חלק קטן מסתימה שעשיתי לפני כשמונה חודשים.
    לאחר זמן מה התחלתי להרגיש כאבים מתחת לסתימה וחששתי שמא נוצר חור חדש מתחת לסתימה הקודמת.
    הגעתי לרופא השיניים (אשר אני מטופל אצלו כבר 18 שנים!!!) והוא איבחן שזה לא חור אלא אוכל שנתקע בסתימה שנשברה וגורם לבקטריות כי הרי אין סיבה שיהיה חור בסתימה שהוא עשה לפני כשמונה חודשים.
    בכל אופן, הוא שיחזר לי את הסתימה שנשברה שהוא בעצמו עשה לי מספר חודשים חפני כן ואכן הכאבים פסקו לאחר יום.
    הוא גבה מחיר מלא על התהליך!!!
    השאלה שלי היא האם זה אתי לגבות מחיר על סתימה שברור שהוא כשל בניסיונו הראשון לבצע או שהוא סטה פה מדרך הישר?
    ברור לי שכאשר רופא מטפל במטופל הוא לא מתחייב שהטיפול יצליח ולכן הוא גם נקי משפטית בעניין זה אך לעניות דעתי ברפואת שיניים המצב הוא קצת שונה, במיוחד במקרה ספציפי כמו שלי שהסתימה נעשתה ע״י אותו רופא וברור שהיא נשברה בגלל טיפול לקוי שלו.
    אשמח לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתימה חוזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתימה חוזרת - תגובה

    ד``ר יחיאל אלפרן
    13/05/2014

    מומלץ לדבר על זה עם הרופא המטפל שיש לו את כל הנתונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו