כאבי פנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי פנים
    אנונימי
    17/06/2014

    שלום רב,
    לפני כחצי שנה ביצעתי טיפול שורש בשן בלסת עליונה מצד שמאל.
    מהתחלה הכל היה בסדר אך לאחר כמה חודשים החלו כאבי פנים באזור מקסילרי ובאותה שן שעברה טיפול.
    חזרתי לרופא שיניים שטען שהבעיה היא בשן בינה תחתונה. אך לאחר עקירה הכאבים חזרו.
    הכאב עמום קבוע שמתחזק ונחלש במהלך היום.
    לא מפריע לישון.
    נבדקתי עלידי שני נוירולוגים שטוענים שכנראה לא מדובר בדלקת העצב הטריגמינלי מכיוון שהכאב הוא קבוע ולא התקפי.
    אף אוזן גרון גם כן תקין.
    אני כבר ממש לחוצה וחרדה מכיוון שקראתי שדלקת העצב הטריגמינלי נובע מטרשת נפוצה או גידולי מוח.
    הייתי שמחה אם תוכלו לעזור לי ולכוון אותי.
    האם יכול להיות שהשן כואבת גם לאחר טיפול שורש?
    ואם זה יכול לתת כאבים קבועים בפנים?
    וכמובן מה עלי לעשות?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי פנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי פנים - תגובה

    ד``ר יחיאל אלפרן
    19/06/2014

    לפני שאת ניכנסת לדימיונות אפשר לפנות למומחה לפרקי לסת.לדוגמא בבית ספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב.כאבי פנים היא תופעה שכיחה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו