סתימה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתימה
    -
    16/01/2015

    שלום,
    רופאת השיניים שלי הבחינה בחור קט (ממש התחלה של חור) בשן עליונה (צמודה לשן האמצעית מצד ימין, בצד האחורי של השן), ולכן עשתה לי סתימה לבנה. כאשר עשתה את הסתימה הרגשתי "התעסקות" גם עם השיניים הסמוכות (האמצעיות) אז שאלתי האם גם שם יש חורים אך היא אמרה שלא ושהיא לא עושה בהן דבר..
    לאחר הסתימה היא בדקה את סגירת הפה שלי והסירה מהחומר הסותם כדי שיהיה לי נוח לסגור את הפה כמו שצריך. העניין הוא שגם מאחורי השיניים הסמוכות לזו שהיתה בה סתימה היה מהחומר הסותם, ואני אף מרגישה מאחורי השן האמצעית הצמודה חספוס קל שלדעתי נובע משאריות החומר הזה..
    האם נהוג "למרוח" את החומר הזה גם לעבר שיניים סמוכות? האם יש הסבר לתחושת החספוס בשן הסמוכה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתימה - תגובה

    ד``ר יחיאל אלפרן
    22/01/2015

    לא נהוג להוסיף סתם חומר בשיניים סמוכות.כנראה נישאר חומר או נחשף חלק מהסתימה הישנה שאינה מלוטשת.יש לבדוק את הסיבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו