לד"ר עדי אריאלי וד"ר גלית כהן שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר עדי אריאלי וד"ר גלית כהן שלום
    איתן
    23/02/2010

    לפני כחצי שנה עשיתי סתימות לבנות בכ-6 שיניים.
    מאז שעשיתי את אחת הסתימות שמתי לב שכל דבר שאני אוכל "נתקע" בין השיניים האחוריות, במקום בו עשיתי את אחת הסתימות. מדובר גם במזון רך כגון ירקות וגם במזון קשה כגון גרעינים (קצח, שומשום, גרעיני פסיפלורה וכו').
    יש לציין שתופעה זו לא הייתה קיימת טרם ביצוע הסתימה.
    שאלתי היא האם ניתן לבצע תיקון כלשהו לסתימה בכדי שלא יתקע אוכל בין השיניים, ומן הסתם יגרום להיווצרות חורים נוספים. במידה וניתן לבצע תיקון כזה-האם רופאת השיניים שעשתה לי את הסתימה צריכה לגבות תשלום נוסף על התיקון?
    שאלה נוספת היא האם ריח רע מהפה יכול להיגרם כתוצאה מביצוע הסתימות או מחומר כלשהו שרופאת השיניים השתמשה במהלך טיפולי השיניים.
    בתודה מראש,
    איתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודת מגע פתוחה מדי

    ד``ר גלית כהן
    28/02/2010

    קורה לעיתים בעת ביצוע שחזור בין שיניים שנותרת נקדת מגע פתוחה בין השיניים. מומלץ לחזור למרפאה לתיקון. ניתן בהחלט לתקן זאת עי שינוי צורת נקודת המגע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו