קושי בהרדמת איזור מסויים בפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בהרדמת איזור מסויים בפה
    מאיה
    26/02/2010

    שלום רב,
    במהלך חיי עשו לי סתימות רבות בשיניים. איני חוששת מן ההליך ובד"כ הוא עובר ללא כאבים או בעיות מיוחדות. יותא מן הכלל הוא המקרה בו נעשית לי סתימה בלסת התחתונה, ובמיוחד בצד שמאל. אז אני מרגישה כאב לאורך כל ההליך, גם לאחר מספר זריקות. בפעם האחרונה שעברתי שם טיפול החדירו את חומר ההרדמה גם בחלק הפנימי של החיך (קרוב ללשון) בטענה שלעיתים באופן זה יש להרדמה אפקט חזק יותר, אך ללא הועיל. שאלתי היא, האם ידועה סיבה לתופעה כזאת ואם יש איזושהי דרך לעקוף את הבעייה. לצערי עליי לעבור עקירה של שן בינה שוכבת באיזור המדובר, ואני חוששת מהכאב שכרוך בכך.
    מודה מראש על התייחסותכם,
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורה לעיתים ששן מעוצבבת מכמה מקורות

    ד``ר גלית כהן
    28/02/2010

    לעיתים מנסים להרדים במעין זריקת "לחץ" את שורשי השן הספציפית. לגבי עקירת שן בינה כלואה, זה לא יעזור . במקרה קיצוני מרדימים הרדמה כללית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו