כתר בשן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כתר בשן
    ירושלמית
    30/04/2010



    עשיתי כתר בשן 46 וטיפול שורש. מאז שעשיתי את הכתר...יש לי טעם וריח לא נעים מהפה.

    כל פעם שאני מעבירה חוט דנטלי יורד לי משם מלא דם. כל הזמן.

    איני יודעת מה לעשות בנושא, גם אוכל נתקע לי שם. האם ככה אמור להיות כתר? אני גם יכולה להעביר את החוט הדנטלי מתחת לשן והיא נכנסת בחצי.

    נושא זה מטריד אותי מאוד והייתי רוצה לדעת מה ביכולתי לעשות על מנת למזער את התופעה. אני מצחצחת פעמיים ביום, מעבירה חוט דנטלי, אבל הדם לא מפסיק.
    בנוסף....בצד שמאל של השן, כלומר איפה שהלשון יכולה לגעת, אז החניכיים לא ממש מכסות את הכתר ורואים צבע מתכתי של הכתר אולי.


    השאלה שלי האם אני יכולה לתבוע את הרופא שניים על כך?

    בפעם הראשונה- הוא איבד לי את הכתר.

    בפעם השנייה- הכתר היה יחסית יותר טוב מעכשיו אבל- בצבע צהוב ממש שהשיניים שלי לבנות

    וכעת- כתר ממש גרוע.

    לא מעוניינת שייטפל בי שוב...למה הוא לא חשב על להדביק זמנית?

    ישר שם דבק קבוע.

    ממתינה לתגובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתר בשן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתר

    ד``ר גלית כהן
    01/05/2010

    אם נדחס מזון , ברור שיש דימום ודלקת. צריך לסגור את נקודת המגע אחרת הדלקת תגרום לנסיגת עצם עם הזמן ונזק בלתי הפיך.
    אם חסר נקודת המגע נגרם מהכתר יש להחליפו.
    לגבי הרופא, זה כבר לא בתחום עיסוקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו