שן שהשחירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן שהשחירה
    רונית
    02/05/2010

    כשהייתי קטנה עברתי סתימה באחת השיניים הקדמיות שלי.הסתימה לא היתה סתימה לבנה ולכן עכשיו כמה שנים אחרי, השן התחילה להשחיר ולספוח אליה את צבע הסתימה שמתחת.
    בבדיקה אצל רופא השיניים נאמר לי שאין מה לעשות מכיוון שהסתימה עמוקה מדי והשן השחירה מכדי להחזיר אותה למצב הקודם ויש לשים כתר על השן.
    יש לי כבר כתר חרסינה על אחת השיניים הקדמיות ואני ממש לא מעוניינת בעוד אחד. אני סובלת מהנטל הזה כבר כמה שנים וממש לא רוצה להוסיף עליו.
    האם יש איזשהו טיפול שניתן להחזיר לשן את הצבע המקורי שלה ע"י הלבנה או ציפוי של השן?
    אני לא ממש מבינה בזה אך אשמח אם השן שלי תישאר במקומה כי מלבד צבע היא בסדר גמור
    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן שהשחירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן שהשחירה

    ד``ר גלית כהן
    02/05/2010

    לתשובה מדוייקת יש צורך בבדיקה או לפחות צילום.
    אבל ככלל, אם הסתימה ישנה ועמוקה, הפתרון הראלי לתוצאה אסתטית טובה יהיה טיפול שורש וכתר. ניתן לעשות ציפוי ללא החלפת הסתימה, אך התוצאה לא תהיה מיטבית כי הציפוי דק מאד ויש לו מידה מסויימת של שקיפות. ובנוסף אם הסתימה ישנה ועמוקה ישנה סבירות לא קטנה שתגיע בעתיד לצורך בטיפול שורש.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו