עקירת שיני בינה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירת שיני בינה?
    אייל
    13/05/2010

    לפני מספר חודשים בצעתי הקצעת שורשים עקב נסיגת חניכיים במרפאה המתתמחה בתחום החניכיים.נשלחתי על ידם לבדיקת רופא מומחה לפה ולסת עקב חשד לליכן פלנוס.השבוע הייתי אצל הרופא המומחה והוא אשר מהסתכלות(לא מביופסיה)שאכן יש לי ליכן פלנוס ברירית הלחי וגם בחניכיים.המלצתו הייתה לעקור את שיני הבינה (כיוון שטען שעלולות לגרום לדלקות וסיבוכים בעתיד)לעשות ביופסיה ולהיות במעקב ברצוני לציין ששיני הבינה לא גרמו לא מעולם לכאבים או סיבוכים אחרים האם יש הכרח לעקור אותן?כמו כן מדוע יש לקחת את הביופסיה רק אחרי העקירה והאם בכלל יש טיפול תרופתי לליכן פלנוס?ואם כן האם ניתן לדחות את העקירות עד שרואים האם הטיפול יעיל או לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירת שיני בינה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שיני בינה

    ד``ר גלית כהן
    19/05/2010

    המלצתו על עקירת שיני הבינה אינה קשורה לאבחנה של ליכן פלנוס. הוא בדק ולדעתו יש צורך בעקירה. הקשר היחיד שיכול להיות הוא ששיני הבינה שלך נמצאות במיקום ספציפי וגורמות לגירוי הרירית.
    אין טיפול תרופתי לליכן פלמוס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו