דלקת חניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת חניכיים
    שי
    01/06/2010

    שלום רב

    מזה מספר חודשים קיימת אצלי הרגשה כאילו החניכיים מתפוצצים לי. זה מתבטא בהרגשה ממשית של נפיחות בעיקר בבקרים, בירידת דם לאחר ציחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטאלי, בהרגשה רעה ובריח רע- מאוד.

    לאחרונה עברתי תחת ידיה הנאמנות של השיננית להסרת האבנית שהצטברה אצלי ואשר לא הייתה מביישת אף מחצבה טובה.

    אף התחלתי להשתמש בחוט דנטאלי וההרגשה היא טובה-לקראת פיתרון אולם הנפיחות עדיין מורגשת ואף נראית בעין בעיקר באיזור של סביב, השיניים מאוד מפריע ולא נעים.
    בהנחה כי מדובר בדלקת :

    א. האם יש להתחיל באנטיביוטיקה על מנת להלחם בדלקת? איזו סוג.
    ב. איך מטפלים בריח הרע? האם בסיום הדלקת גם הריח יעבור.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת חניכיים

    ד``ר עדי אריאלי
    03/06/2010

    במקרים של מחלת חניכיים ניקוי אבנית אינו מספיק ויש לטפל המחלה באמצעים נוספים כמו הקצעות שורשים, ניתוחי חניכיים ועוד. ממליץ לגשת לבדיקה מסודרת. לא מומלץ לקחת אנטיביוטיקה (בטח לא על דעת עצמך) שכן זו תטפל רק בסימפטומים באופן זמני ולא תפתור את הבעייה. מחלת חניכיים היא אחת הסיבות הנפוצות לריח פה ולעיתים טיפול במחלת החניכיים פותר את בעייה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו