שאריות בפה מטיפול ישן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאריות בפה מטיפול ישן
    יובל
    02/06/2010

    שלום רב,

    אני בן 30 אוטוטו ולפני כ-15 שנה עשיתי טיפול יישור שיניים גדול בפה שכלל בין השאר עקירת 4 ניבים, לבישת פלטה, ריבועים, רסן, ומה לא. בסוף הטיפול נותרתי עם חיוך יפה וכמזכרת חיבר לי הדוקטור חוט מתכת לשמירת המצב החדש על הלסת התחתונה, מאחורי השיניים, והדביק אותו אל מאחורי כל שן.
    הבעיה עם החוט הזה הוא שבמשך שנים אני לא יכול לנקות את מאחורי השיניים של הלסת התחתונה בצורה ראויה ויסודית באופן עקבי, לכלוך מצטבר שם בקלות ואני חושש שאם חלוף השנים האזור ייחלש ויהיה טרף קל לבקטריאדה ודלקות.
    בזמן האחרון אני מרגיש פעימות באזור, ללא הפסק.
    שאלתי היא האם כבר הגיע הזמן להפטר מהחוט, כשהחשש העיקרי שלי הוא שלאחר שאפטר ממנו השיניים בלסת התחתונה "יקפצו" קדימה.
    כמו-כן, איזה רופא מטפל במקרים כאלה, לאיזה טיפול יש לצפות, והאם קופת חולים כללית תשמח להשתתף בנטל ?

    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאריות בפה מטיפול ישן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבוע

    ד``ר עדי אריאלי
    03/06/2010

    מקובל להדביק קיבוע לחלק משיניים לאחר מרבית טיפול האורתודונטיה. מטרת הקיבוע היא שמירה על מיקום השיניים. קיבועים אלה נופלים מעצמם לאחר מספר שנים ולרוב אין צורך להחזירם. יש מטופלים שבהם עלול לחול שינוי בעמדות השיניים ולהם מדביקים את הקיבוע מחדש. אם אתה חש אי נוחות באזור יש לבצע בדיקה ולבדוק מה הבעייה. כל עוד החוט מודבק עדיף להשאירו בפה אלא אם כן הוא גורם לנזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו