החלפת גשר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלפת גשר
    ריטה
    04/06/2010

    שלום,
    אני נמצאת בתהליך של החלפת גשר בשיניים בקו"פח מכבי .יש לי שתי שאלות לגבי התהליך:
    1.תוך כדי תהליך לקיחת מידות,הרופאה כרחה חוט ברזל מסביב לכל שן עליה עומד להיות מולבש הגשר.זהו תהליך מכאיב ולא נעים,אשר מעולם לא עברתי בעבר.האם הוא הכרחי,והאם זה לא פוגע בחניכיים?
    2.התבקשתי גם לנשוך חומר כמו סיליקון(מן חומר שטוח ושקוף,כמו מדוזה).כיון שלא סגרתי נכון,נתבקשתי לחזור על התהליך מספר פעמים.כיון שהרופאה לא הייתה שבעת רצון מהסימון,היא עירבבה מן חומר אדום,הניחה אותו על השיניים הנגדיות לשיניים של הגשר.החומר התחמם בפה והתקשה,כדי להוציאו היה צריך להפעיל כוח.
    לשאלתי מזה החומר האדום,ענתה הרופאה שזה חומר פלסטי,מן אקריליק.שאלותי:
    א.מהו אותו חומר,האם כיום כשידוע שחומר פלסטי שמתחמם פולט חומרים מסוכנים,הוא חוקי ומותר לשימוש?
    ב.האם כשדופקים בכוח על שיניים בריאות בפועולות כגון זו,או הורדת גשר,יש סיכון בפגיעה בשיניים הבריאות?
    בתודה מראש,
    ריטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת גשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת גשר

    ד``ר עדי אריאלי
    10/06/2010

    החומר האדום הוא חומר מוכר ומותר לשימוש בחלל הפה. לפעמים יש להפעיל כוח כדי לשחרר שיחזורים ואם זה מבוצע נכון אז אין פגיעה בשיניים הבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו