משהו שנראה או מרגיש כמו צמיחת שן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משהו שנראה או מרגיש כמו צמיחת שן
    טל
    25/06/2010

    לפני כשבועיים פרסמתי את ההודעה :
    "היי,
    אני בת 24, בריאה בד"כ וחשוב לציין להמשך ההודעה שצמחו לי כל השיניים הקבועות.

    יש לי מעין בליטה קשה בתוך הפה - בצד הפנימי של הלסת העליונה (בחניכיים הפנימיים).
    בהתחלה חשבתי שאולי זה משהו שהוא כמו "טרום אפטה" (אני סובלת מאפטות בצורה כרונית..) - אבל זה נמשך כבר כמה ימים ועכשיו כשנגעתי בזה התחושה היא ממש כאילו "אבן" (בקוטר של כמ"מ או שניים) נמצאת מתחת לעור באותו אזור.. - זה מרגיש (מבחינת התחושה כשאני נוגעת עם הלשון או עם היד) כמו לפני שצומחת שן.. לפני שהיא מבצבצת החוצה.
    חשוב לציין שאת השן שהייתה אמורה להיות שם, עקרו לי לפני כשלושה חודשים (שן בינה)."


    הפנת אותי מן הסתם לרופא השיניים שלי.
    במרפאת השיניים בוצעו 2 צילומים במקום ולא נראה דבר, אף על פי שהרופא אמר שהוא ללא ספק מרגיש משהו קשה באותו איזור, כפי שתארתי.
    ההשערה שלו הייתה שאולי מדובר בהרפס (אני לא סובלת מהרפס) או פצע אחר ואמר שנחכה.

    היום מיששתי את האיזור ובמישוש הרשתי שפשוט "יצא" משם משהו - שאכן מרגיש כמו שן או עצם שבקעה! מה שמוזר - כי לא ראו את זה בצילום.
    זה מאוד כואב, וללא ספק לא מדובר בפצע - נגעתי בזה גם עם משהו מתכתי והמרקם מאוד מאוד קשה ולא כמו של פצע סגור או משהו אלא כמו שן או עצם.

    מובן שאקבע תור לרופא השיניים שלי בהקדם האפשרי,
    אך בכל זאת רציתי לדעת (אפילו בגדר ההשערה בלבד) - האם זה בכל זאת יכול להיות שן או עצם? (אף על פי שלא נראה בצילום..) - כי זה ללא ספק קשה כמו זה. והגודל שבקע הוא מספר מ"מ..

    תודה מראש,
    טל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקןןסטרום?

    ד``ר גלית כהן
    26/06/2010

    לאחר עקירה, נפלטת לעיתים מהאזור פיסת עצם שאיבדה את אספקת הדם שלה ולכן הגוף פולט אותה החוצה.
    זה לא נראה בצילום, כי זו עצם כמו העצם הסובבת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    טל
    26/06/2010

    אז מה עושים?
    היא פשוט "תיפלט" החוצה, ואני לא צריכה לדאוג (חוצמזה שזה ייקח קצת זמן וכאב, הכוונה)
    או שרופא השיניים צריך להוציא אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - אשמח להתייחסות

    טל
    27/06/2010

    הייתי היום אצל רופאת השיניים, היא אכן אישרה שזו עצם שיצאה החוצה, אך אמרה שאין לה מושג ממה זה והפנתה אותי לצילום פנורמי..
    בצילום כמובן שלא ראו כלום.. בכל אופן - היא אמרה שזה באמת "סקווסטרום" - ושאין מה לעשות כרגע.
    היא טענה שאף רופא לא ינתח אותי ע"מ להוציא את זה מכיוון שלא רואים את זה בצילום ולא יודעים מאיפה עד איפה יש לעקור וכו'..
    אני דווקא קראתי באחת ההודעות שכן ניתחו מישהו והוציאו את העצם.

    השאלה שלי - האם נהוג שלא לנתח במקרה כזה?
    האם כדאי לי להתייעץ עם רופא נוסף, או כירורג?

    והכי חשוב - במידה ולא יוציאו לי את זה, האם זה יצא לבד?
    (לא נעים להיות עם חתיכה דיי גדולה של עצם מאוד חדה בפה.. גם כואב, וגם פוצע את הלשון..)

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקווסטרום

    ד``ר גלית כהן
    28/06/2010

    בדכ נפלט לבד, אבל פעמים רבות מסייעם לו לצאת עמ להקל על הכאב.
    אם זה גדול ודאי שלא הייתי ממתינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו