סד לילה, חניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סד לילה, חניכיים
    בן 25
    29/06/2010

    שלום רב,

    אני סובל מחריקת שיניים במהלך הלילה, השתמשתי בסד לילה גמיש לתקופה של 8 חודשים והפסקתי את השימוש והטיפול, עכשיו אני מעוניין לעשות סד לילה חדש ולהמשיך בטיפול. לציין כי מדי פעם אני שומע קליקים במפרקים בכאשר אני אוכל דברים, וגם בבוקר יש מדי פעם כאבים שמגיעים עד לראש (בצדדים בלבד)
    רציתי לשאול אם יש סד לילה מיוחד המותאם לאנשים שיש להם קליקים במפרקים ומצבם קשה יחסית לאחרים.
    בנסוף לכך, רציתי לשאול אם יש הבדל (מבחינת הפעילות הרפואית) אם הסד לילה הוא בצד העליון או בצד התחתון. כלומר האם יש יתרון רפואי שיהיה למטה? או למעלה?
    האם יש חומר מיוחד כדי לנקות אותו כל יום (חומר מחטא), למשל להשאיר אותו כל הזמן בחומר כאשר אני לא משתמש בו. כי הייתה לי בעייה שכל יום אני אצטרך לצחצח את הסד בלילה ובנוסף אני צריך לצחצח את השיניים והשתמש בשטיפת פה, זה כבר המון זמן כל יום.
    לציין כי אני לא סובל מחריקה במהלך היום.
    האם עדיף סד לילה גמיש או קשיח?
    יש לי עוד שאלה לגבי החניכיים:
    על החניכיים אצלי, בצד התחתון בלבד, מתחת לבסיס השן בכ-2-3 מ"מ מתחיל צבע אדום לאורך כל החניכיים, כלומר לא כל שטח החניכיים צבעו אדום, אלא רק חלק, זה מתחיל מנקודה מסויימת ומנקודה זו ולמטה הכל צבע אדום. זה לא אדום כמו צבע הדם, אבל יש הבדל בצבע.

    רציתי לשאול מה זה? ואם יש טיפול? לציין כי אני משתמש בשטיפת פה כבר שנה באופן רציף, לפעמים גם בחוט דינטלי. ומנקה אבן אצל שיננית. אין דימום בעת צחצוח השיניים אבל לפעמים יש קצת כאשר אני משתמש בחוט דינטלי, אבל ממש קצת, לא משמעותי. לציין גם כי צבע החניכיים הלא נורמלי לא גורם לכאבים או לכל תחושה אחרת לא נעימה. הכל בסדר.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סד לילה, חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סד לילה

    ד``ר גלית כהן
    02/07/2010

    יש רופאים המתמחים בבעיות מפרק והם יתאימו סד לצרכיך. מחיב בדיקה מקיפה.
    בד"כ לא משנה אם הסד מותאם על השיניים העליונות או התחתונות, אבל שוב , מקרה ספציפיי מצריך בדיקה ספציפית.

    צבע אדום בחניכיים מעיד על דלקת ומצריך לכן בדיקת חניכיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו