מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סד לילה, חניכייםבן 2529/06/2010
שלום רב,
אני סובל מחריקת שיניים במהלך הלילה, השתמשתי בסד לילה גמיש לתקופה של 8 חודשים והפסקתי את השימוש והטיפול, עכשיו אני מעוניין לעשות סד לילה חדש ולהמשיך בטיפול. לציין כי מדי פעם אני שומע קליקים במפרקים בכאשר אני אוכל דברים, וגם בבוקר יש מדי פעם כאבים שמגיעים עד לראש (בצדדים בלבד)
רציתי לשאול אם יש סד לילה מיוחד המותאם לאנשים שיש להם קליקים במפרקים ומצבם קשה יחסית לאחרים.
בנסוף לכך, רציתי לשאול אם יש הבדל (מבחינת הפעילות הרפואית) אם הסד לילה הוא בצד העליון או בצד התחתון. כלומר האם יש יתרון רפואי שיהיה למטה? או למעלה?
האם יש חומר מיוחד כדי לנקות אותו כל יום (חומר מחטא), למשל להשאיר אותו כל הזמן בחומר כאשר אני לא משתמש בו. כי הייתה לי בעייה שכל יום אני אצטרך לצחצח את הסד בלילה ובנוסף אני צריך לצחצח את השיניים והשתמש בשטיפת פה, זה כבר המון זמן כל יום.
לציין כי אני לא סובל מחריקה במהלך היום.
האם עדיף סד לילה גמיש או קשיח?
יש לי עוד שאלה לגבי החניכיים:
על החניכיים אצלי, בצד התחתון בלבד, מתחת לבסיס השן בכ-2-3 מ"מ מתחיל צבע אדום לאורך כל החניכיים, כלומר לא כל שטח החניכיים צבעו אדום, אלא רק חלק, זה מתחיל מנקודה מסויימת ומנקודה זו ולמטה הכל צבע אדום. זה לא אדום כמו צבע הדם, אבל יש הבדל בצבע.
רציתי לשאול מה זה? ואם יש טיפול? לציין כי אני משתמש בשטיפת פה כבר שנה באופן רציף, לפעמים גם בחוט דינטלי. ומנקה אבן אצל שיננית. אין דימום בעת צחצוח השיניים אבל לפעמים יש קצת כאשר אני משתמש בחוט דינטלי, אבל ממש קצת, לא משמעותי. לציין גם כי צבע החניכיים הלא נורמלי לא גורם לכאבים או לכל תחושה אחרת לא נעימה. הכל בסדר.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סד לילה
ד``ר גלית כהן02/07/2010יש רופאים המתמחים בבעיות מפרק והם יתאימו סד לצרכיך. מחיב בדיקה מקיפה.
בד"כ לא משנה אם הסד מותאם על השיניים העליונות או התחתונות, אבל שוב , מקרה ספציפיי מצריך בדיקה ספציפית.
צבע אדום בחניכיים מעיד על דלקת ומצריך לכן בדיקת חניכיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תחושת לחץ בשיניים אחרי עקירה
שימוש בחוטים בשביל מדידות
שחיקת שיניים - חריקת שיניים
בקשר למדידות של כתרים
בלוטה בצבע אדום מאחורי השן
לימודי סייעות שיניים איפה לומדים?
כאבי שיניים כשיש דלקת בסינוסים
נסיגת החניכיים יכולה לנבוע מריבוי טיפולים מיותרים ועמוקים אצל השיננית
אוכל נתקע ברווחים בשיניים
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




