אי צחצוח שיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי צחצוח שיניים
    ג
    30/06/2010

    שלום רב,

    אחי בן ב-22 לא מצחצח שיניים בקביעות, אני לא יודעת כל כמה זמן הוא מצחצח אבל יכולים לעבור מס' ימים שבהם אני עוקבת ואני רואה שהוא לא מצחצח בהם (לפי דעתי יכול להיות אפילו יותר משבוע רצוף).
    אני לא יודעת מה להגיד לו כי זה פשוט לא עוזר, יש לו בעיה עם רופאי שיניים כי יש לו רפלקס הקאה שמפריע לו להיות מטופל וכתוצאה מזה קשה לטפל לו בשיניים. הוא היה לא מזמן אצל רופא בגלל כאבים בשן- עשו לו סתימות ורצו לעשות לו טיפול שורש- בסוף ויתרו על הטיפול שורש
    את האמת שאני פשוט לא יודעת מה להגיד לו על אי צחצוח שיניים ולמה זה יכול לגרום בעתיד כדי שאולי הוא יפתח את העיניים ויבין מה הולך להגיע אליו עוד כמה שנים.
    אשמח אם תוכלו לכתוב לי כאן אילו נקודות אני יכולה להעלות בפניו..
    וכמו כן רציתי לדעת האם הבעיה הזו נפוצה או די נדירה בגילו..
    תודה רבה
    ג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי צחצוח שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צחצוח שיניים הוא קריטי

    ד``ר גלית כהן
    03/07/2010

    ודאי וודאי אצל מטופל שאינו שש ללכת לרופא שיניים. הבעיות המתפתחות מאי צחצוח הן עששת ומחלת חניכיים המתגברות ומחריפות אם לא שומרים על הגיינת הפה. את יכולה לדבר איתו גם על ריח פה ואיך שזה מפריע לסובבים ולסובבות אותו.
    אם יש בעיה קשה עם טיפולי שיניים אפששר לשקול טיפול בהרדמה כללית. יישור קו של כלל הבעיות בפה ואחכ בד"כ יותר קל לשמור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו