מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרגשת לחץ בשןמריה01/07/2010
שלום,
היו לי כאבי שיניים והובחנתי כסובלת מטרגמינול נורולוגיה, אני לוקחת מזה שבוע טריל כרגע במינון 300 מ"ג.
בימים האחרונים יש סוג של כאב מוזר רק בשן אחת מין הרגשה של לחץ כזה כאילו השן מפריעה.
עברתי לפני האבחון צילום פנורמי ורופא השניים אמר שהכל תקין.
האם התופעה הזאת נורמלית למחלה או שיתכן באמת מצב שהשן פתאום זזה ומזה הרגשת הלחץ או ממשהו אחר.
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זו בערך אחת התחושות גם אצלי אשמח
שרון01/07/2010לשמוע את התשובה..
גם אצלי היה חשד לטריגימינל נוירולוגיה , ונתנו לי ליריקה שאני עדיין מסרב לקחת.. .וגם,הנה, השעה עכשיו 4 לפנות בוקר התעוררתי מלחץ כבד על השן העליונה.
אני גם לא יודע אם זה טריגימינל נוירולוגיה , ולא רוצה לקחת תרופות שהן די ממכרות לתופעה שאולי בעצם טיפול מכני בשן אמור לפתור אותה :(
נוראה חוסר הודאות הזאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדור...
מריה01/07/2010אצלי האבחון בטוח היה נכון כי בלי התרופות סבלתי כאבי טופת ברמה שהיתי נשכבת על הריצפה ולא יכלתי לזוז ועכשיו הכאבים האלה עברו אבל התחילה התחושה המוזרה בשן.
אולי שווה לך לנסות כמה ימים את התרופות ולראות האם זה עוזר, אומרים שאם התרופות לא עוזרות אז בדרך כלל זה לא באמת זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי תרופות,
שרון01/07/2010מריה,
לגבי תרופות -
ניסיתי את הליריקה ליומיים, ואכן היא די עזרה גם לי - אבל במובן הזה שממש טישטשה ועירפלה את הגוף... ולכן לדעתי הטשטוש גם גרם ליותר נוחות.
כלומר- גם אם אני אקח עכשיו 4 משככי כאבים בבת אחת והכאב ייעלם כמעט - זה לא אומר שהבעייה נפתרה.
מצד שני, אני כן בעד ושמח אם התרופה עזרה לך, ולפי תאורה היא כן לטיפול בעצב , ולכן - כל עוד זה עוזר - אני בעד. וטוב שאנחנו בעידן של פיתוחים ושיש תרופות למצבים שפעם היה יותר קשה לטפל בהם.
תרגישי טוב מהר... וטיפ ממני.. אני כבר לדעתי יותר ממך עם הבעייה (כמה שבועות) הכאב בכל מקרה שוכך עם הזמן (למרות שעדיין קיים אצלי) , הגוף גם מרפה את עצמו - תחשבי חיובי ! .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי באמת טעו לך באיבחון
מריה01/07/2010אני כבר שובעיים עם זה לצערי וכל יום שלא לקחתי את הכדורים זה החמיר יותר ויותר ומשככי כאבים רגילים לא עזרו בכלל גם לא 4... לצערי ניסיתי :)
אז אולי באמת טוב שלא לקחת... אולי שווה לך ללכת למומחה פה ולסת או לרופא שניים ממש טוב שיאבחן מחדש ...
שיהיה בהצלחהֱ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדור...
מריה01/07/2010אצלי האבחון בטוח היה נכון כי בלי התרופות סבלתי כאבי טופת ברמה שהיתי נשכבת על הריצפה ולא יכלתי לזוז ועכשיו הכאבים האלה עברו אבל התחילה התחושה המוזרה בשן.
אולי שווה לך לנסות כמה ימים את התרופות ולראות האם זה עוזר, אומרים שאם התרופות לא עוזרות אז בדרך כלל זה לא באמת זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודה אם מישהו מהרופאים יענה לי.תודה
מריה02/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד``ר גלית כהן03/07/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=102 id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תחושת לחץ בשיניים אחרי עקירה
שימוש בחוטים בשביל מדידות
שחיקת שיניים - חריקת שיניים
בקשר למדידות של כתרים
בלוטה בצבע אדום מאחורי השן
לימודי סייעות שיניים איפה לומדים?
כאבי שיניים כשיש דלקת בסינוסים
נסיגת החניכיים יכולה לנבוע מריבוי טיפולים מיותרים ועמוקים אצל השיננית
אוכל נתקע ברווחים בשיניים
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




