סבל שקשה לתאר - בבקשה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סבל שקשה לתאר - בבקשה עזרה
    שרון
    01/07/2010


    שלום ,

    סליחה על אורך ההודעה היא נובעת מסבל שקשה לתאר.


    עד לפני כחודש וחצי הייתי בחור בריא , הכל היה תקין. אני בן 33. לא חשבתי בכלל שהחיים יכולים להחרב בגלל שיניים.


    אני כבר 5 שבועות על משככי כאבים באופן יומיומי לפחות 2 ביום .רק בימים האחרונים ירדתי מהם, (אני לא רוצה גם להרוס לעצמי את שאר הגוף בגלל שיניים). באופן נורמלי אני בגלל לא לוקח אפילו אקמול.

    לפני כחודשיים עשיתי כמה טיפולים בשיניים (שורש בצד ימין, שיננית - והטיפול שכנראה גרם לבעייה)-
    סתימה עמוקה בצד שמאל למטה - שן 37.

    יומיים לאחר הטיפול החלו כאבים חזקים ביותר , לא בשן 37 , כמה שיניים ל י ד.

    באותו שבוע גם עשיתי סתימה עמוקה שהייתה לי למעלה בצד שמאל.

    אחרי שבועיים שהלכתי יום יום מרופא לרופא וטענו שהסתימה בשן 37 מצויינת... התעקשתי על טיפול שורש בשן. הכאבים המשיכו, הקלה קטנה הייתה ... אם כי הרופא טען (אולי בצדק אולי לא) שאם לא הייתה הקלה משמעותית - השן הזו לא הייתה הסיבה לבעייה.

    מאז ועד היום כאבים למעלה ולמטה , (תוך כדי השבוע הזה ,האוזן כאבה, הגרון באופן תמידי כואב)
    ההרגשה שלי תמיד הייתה שלא ממש השן כואבת, אלא אולי החניכיים (למרות שכמובן לא ראו שום דלקת)
    הייתי אצל אף אוזן גרון, בבדיקת מישוש בלבד - שללו סינוסיטיס או בעיית דלקת
    ובכל מקרה , (רק אחרי חודש) נתנו לי אנטיביוטיקה (אני עשרה ימים אחרי האנטיביוטיקה ) אין ממש שיפור . חוץ מזה שבימים האחרונים - תחושה מטורפת של שריפה עליונה למעלה בחלל הפה (יש לציין שרוב החודש הצד השמאלי של הפה הרגיש "לא טוב").

    הנה, עכשיו 4 לפנות בוקר והתעוררתי מתחושת לחץ למעלה. אולי עליי לעשות גם טיפול שורש בשן העליונה , למרות שגם - מבחינת צילומים יש שם סתימה עמוקה, חדשה - שלפי רופאים - היא מ צ ו י י נ ת .

    כמובן שהייתי אצל פה ולסת, מומחים, אונ' תל אביב מרפאת כאב ועוד ועוד... אני לא מתפקד בעבודה, התפקוד שלי ירד כמעט ב 100 אחוז, לא עושה כלום כבר חודש וחצי בקצב הזה החיים שלי הלכו.

    לאן אפשר לפנות ? ולא לרופא שיניים שמקבל 100 איש ביום ומקדיש לי שתי דקות להעיף מבט בצילומי הסטטוס/פנורמי ולהגיד שהכל בסדר.

    תודה מראש על המענה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סבל שקשה לתאר - בבקשה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסה את המרפאה לכאב

    ד``ר גלית כהן
    03/07/2010

    בפקולטה לרפואת שיניים בירושליים, אני חושבת שיש מחלקה כזו גם בת"א

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו