שן עם סתימה גדולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן עם סתימה גדולה
    ירדן
    11/07/2010

    שלום לפני כשנה חידשתי סתימה בשן טוחנת. והחלטתי בטיפשוטתי לעשות סתימה כסופה. חודשיים הכל היה תקין.. ואז התחלו כאבים מציקים של קור לפעמים חום.. לא משהו רציני וכואב, אבל כו מציק.. מין תחושה שמשהו לא בסדר "מסביב" לשן - בחניכיים. הרופאה אמרה שהסתימה מאד קרובה לשורש, אבל אני יכולה להגיד שזה לא אותו הכאב שהיה לי בשן שכן עברתי טיפול שורש.. אלא בהרבה פחות.. הרופאה אמרה שהכל תקין ליטשה קצת מלמעלה...אבל עדין הכאבים חוזרים מדי פעם. אני מאמינה שהסתימה משפיעה מאחר והיא כסופה והיא בטח מעבירה ריגשויות ברמה גבוהה יותר.
    השאלה שלי האם כדאי לעשות סתימה חדשה ולבנה לפני שמגיעים למצב של טיפול שורש... ז"א השאלה אם כדאי לתת לשן עוד צ'אנס לפני ש"הורגים אותה"? הרי בכל סתימה חופרים עוד קצת ועוד קצת בשן.
    האם זה משהו שאני אמורה לשלם עליו? ז"א האם מבחינת הרופאה השן באמת קרובה לשורש והיא תגיד לי לעשות טיפול שורש רק כדי לא לנסות לעשות לי סתימה חדשה בחינם? ופשוט תגיד לי "קרוב לשורש, זו לא אשמתי".

    אשמחה לתשובה כנה לפני שאגש לרופאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן עם סתימה גדולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתימה עמוקה

    ד``ר גלית כהן
    12/07/2010

    סתימה עמוקה יכולה להגחע לטיפול שורש. החלפה לסתימה לבנה לא תשנה את המצב.
    הרופאה היתה הגונה ביותר כשניסתה להציל את השן ולא לעשות מראש טיפול שורש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו