לגבי הלבנה.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לגבי הלבנה.....
    סיוון
    13/07/2010

    שלום רב
    אני בחורה בת 26
    עם טפו טפו שיניים בריאות ללא סתימות ו או כתרים או מלאכותיות .....גם לא סובלת משיניים צהובות או שחורות . אבל תמיד שאני רואה ת השחקנים והדוגמנים הם ניחנים בשיניים צחורות ומדהימות ואני גם רוצה שיניים מושלמות כאלה.
    ממפגש מקרי עם רופא שיניים הוא אמר לי שהוא ממליץ לי על הלבנה שבה הוא לוקח לי מידות של השיניים והפה בעזרת סדים
    ונותן לי לשים את הסדים האלה
    ואחכ לבוא להסתכלות
    ושהלבנה מסוג זה תהיה לי מעולה כי אין שיניים מלאכותיות והכי מומלצת ואף תחזיק ל מספר שנים .
    הוא אמר שהיא נקראת שיטת הופייזין או הומפייזן משהו כזה אני משום מה ל זוכרת את השם.
    אז השאלה שלי היא האם לאור מצבי (הטוב) עליי לגעת בשיניי ולעשות את הההלבנה הנל או שאולי עדיף שלא כי חברים אומרים שזה ישחיר לי עוד יותר
    והאם השיטה הנל מוכרת לכם ? ואם כן מה שמה המדוייק ?
    אודה על תשובה
    שיהיה לכם כל טוב
    :)))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגבי הלבנה.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלבנת שיניים

    ד``ר גלית כהן
    18/07/2010

    הלבנת שיניים בסדים היא שיטה בטוחה שאינה גורמת נזק.
    השיניים לא משחירות אחכ
    אני לא מבינה לאיזה שם את מתכוונת, אבל הטיפול סטנדרטי לחלוטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו