האם אפשר לחכות עם זה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אפשר לחכות עם זה?
    דוריס
    18/07/2010

    נשברה לי השן בצד ימין למטה בסוף היכן שיש סתימה ואני הלכתי לרופא שיניים בכללית סמייל ונאמר לי שאני צריכה לעשות טיפול שורש שלוש תעלות וכתר אקריל המבוצע במרפאה ,מבנה המבוצע במרפאה ,כתר חרסינה-מאוחה למתכת וחצי אצילה-כולל מחיר מתכת . יש לי פלטינום אך רק בעוד 5 חודשים אני אוכל לקבל את ההנחה המשמעותית של הפלטינום.
    הטיפול עולה לי כרגע 2060 אם אני בוחרת לעשות אותו אבל אני ממש מרוששת והשאלה אם אני יכולה לחכות עם זה 5 חודשים או להאבק בכוח וכן לעשות את הטיפול? הפחד שלי שהשן תשבר עודי ולר או תרקב או לא יודעת מה

    אשמח לתגובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אפשר לחכות עם זה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המתנה

    ד``ר עדי אריאלי
    18/07/2010

    שלום דוריס,
    החששות שלך אכן מוצדקים. אינני יודע מהו היקף השבר ומהם הממצאים הנוספים במקרה הספציפי שלך, אבל בבחירה להמתין טמונים סיכונים כמו שבר נוסף של השן (עד לצורך בעקירה), הותרת השן חשופה ופגיעה לעששת והתקדמות פתולוגיות נוספות אם קיימות בשן.
    בהצלחה בטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו