לקיחה וצילום צילומי שיניים ללא רשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקיחה וצילום צילומי שיניים ללא רשות
    דורית
    19/07/2010

    שלום לך, לפני כשנה טופלתי במכבידנט ובתום הטיפול רכשתי מהם את הצילומים בכסף. לפני כ 3 חודשים התחלתי טיפול אצל רופא שיניים פרטי אחר. באחת הפגישות הבאתי לרופא את הצילומים שרכשתי ממכבי כדי שיסתכל בהם. בתום הפגישה שכחתי את הצילומים במרפאה, התקשרתי להגיד ששכחתי ואמרו לי שישמרו לי ויחזירו כשאבוא. בפגישה הבאה נאמר לי על ידי הרופא שהוא ישאיר את הצילומים אצלו עד תום הטיפולים. בתום כל הטיפולים ביקשתי את הצילומים שלי והרופא אמר שלפי החוק הוא לא יכול למסור צילומים. כאמור מדובר על הצילומים שלי שרכשתי בכסף ממרפאה אחרת ורק שכחתי אותם במרפאה. לאחר ויכוח סוער החליט הרופא שיצלם את הצילומים וישלח לי בדואר העתק. האם מותר לו לעשות צילום בצילום/מסמך שאינו שייך לו ללא רשותי ואף התנגדותי המפורשת? האם הוא יכול בכלל לסרב להחזיר לי את הצילומים שלי? האם לא מנוגד לחוק צילום מסמך ללא הסכמת בעל המסמך???
    אודה על תשובתך בהקדם האפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילומים

    ד``ר עדי אריאלי
    19/07/2010

    שלום דורית,
    הצילומים על פי חוק הם שלך כמו התיק הרפואי, אולם יש לרופא זכות לבצע העתק שלהם לשם תיעוד בתיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו