מדוע לא ניתן להחזיר שן שנעקרה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מדוע לא ניתן להחזיר שן שנעקרה?
    נתי
    21/07/2010

    שלום,
    קראתי עכשיו חומרים באינטרנט על השתלות וכמובן את כל המידע בוויקיפדיה שיש על שיניים, ועדיין לא כל כך הבנתי...

    יש לי כעת שן, שחלק משורשיה "צפים בתוך מוגלה", כפי שאמר הרופא שלי. הפיתרון שלו זה לעקור את השן. במצב כזה, אני מניח שהשן נעקרת, המוגלה זורמת החוצה (עם דם מזוהם) והתעלה נקיה שוב. העצם שמחזיקה את השן (ALVEOLAR BONE), נמצאת במקומה. כדי לבצע שתל צריך להחדיר מוט ברזל, מהר-מהר לפני שהעצם מתמוססת.
    אם כך לא ברור לי, מדו לא ניתן להחזיר את השן המקורית ולתת לגוף להחלים סביבה?


    אני מביןן שכנראה ההבנה שלי של התהליך היא לקויה, ולכן הייתי רוצה לשמוע מכם, מה באמת קורה? מדוע? ואילו אפשריות עומדות בפני?


    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן שנעקרה

    ד``ר עדי אריאלי
    22/07/2010

    שלום נתי
    שן שנעקרה כתוצאה מזיהום לא יכולה להיות מוחזרת למכתשית מכיוון שלא תהיה אינטגרציה בין השן לעצם ולחניכיים. לגבי שתלים זה סיפור אחר לגמרי וגם אז לרוב ממתינים לריפוי הזיהום לפני החדרתם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו