בעיה בכתר חדש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בכתר חדש
    אורלי
    24/07/2010

    שלום רב
    בחודש מאי השנה נשברה לי חתיכת שן 35 עקב אכילת בוטן אמריקאי
    הרופא שיניים עשה צילום ואמר שצריך טיפול שורש מבנה וכתר
    עשיתי טיפול שורש ואחרי שבוע מבנה ועכשיו אני עם כתר קבוע עם דבק זמני כי יש כמה בעיות שהרופא לא מצליח למצוא פיתרון
    לאחר המבנה התלוננתי שיש לי כאבים בבשר לא כשאני אוכלת משהו
    אלא כשאני נוגעת שם אני מרגישה רגישות בבשר
    אציין כי כל הזמן הזה שביצעו לי את הטיפולים לא אכלתי על הצד הזה כך שאין שם שאריות של אוכל או משהו וגם אציין שאין לי כאבים בזמן שינה או חום קור זה לא העניין רק בזמן שאני נוגעת שם
    הרופא אמר לי שהוא לא רואה סיבה לתחושה שאני מתארת
    וגם הצילום נראה בסדר
    המשכנו את הטיפולים זה אומר עשה כתר זמני ואחכ כתר קבוע עם דבק זמני
    ועדיין כשאני מזיזה את הכתר יש כאבים בבשר משני צידי השן וגם בחיבורים בין השן הקודמת לבין השן של הכתר
    כשאני מקישה עם האצבע בשולים של הכתר אני מרגישה לעומת השיניים האחרות מזיזה את הכתר ימינה ושמאלה מרגישה כאב וגם עשיתי שיננית ובאזור של הכתר בבשר יש רגישות
    אינני יודעת מה לעשות כבר חודשיים אני הולכת כל שבוע למרפאת השיניים והם לא יודעים מה לעשות. כל שבוע עושים צילום ולא נראה שיש בעיה בטיפול שורש או בדלקת כלשהי .
    אני ממש מיואשת לא יודעת מה לעשות
    מהאת מציעה לי לעשות

    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בכתר חדש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יכול להיות שיש סדק בשן?

    ד``ר גלית כהן
    25/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו