עשיתי השלמת שיניים ואני לא מרוצה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עשיתי השלמת שיניים ואני לא מרוצה...
    מתוסכל
    25/07/2010

    ערב טוב....

    עד לא מזמן השיניים הקדמיות העליונות שלי היו קטנות מהרגיל והיה רווח גדול בין שן לשן. לא אהבתי את המראה של השיניים {כנראה גם בגלל השפעת החברה מגיל קטן...אבל במיוחד כי אני לא אהבתי לראות את מה שאני רואה במראה}. יום שישי, אחרי ציפייה ארוכה עשיתי השלמה {מדבקות} לשיניים הקדמיות העליונות. השיניים החדשות יפות כשל עצמן, אבל הן מאוד בולטות בפה שלי. במיוחד בגלל העובי שלהן שגורם לשפה העליונה שלי להמתח טיפה קדימה ובמיוחד בגלל הרוחב שלהם....אני נראה כמו חמור...זה ממש מדכא ומתסכל אותי ואני לא יודע מה לעשות...הייתי היום אצל הרופא שיניים והוא אמר שמקסימום אפשר להשחיז אותן טיפה שיהיו פחות ארוכות אבל לא יותר מיזה, ושאני צריך פשוט לתת לפה שלי להתרגל אליהן....אבל זה לא עניין של הרגל, זה עניין של מראה, לדעתי זה פשוט לא מראה טבעי....

    מה אני יכול לעשות? אני כבר אובד עצות :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא כל דבר ניתן לשנות חזרה

    ד``ר גלית כהן
    25/07/2010

    השיניים מושחזות כבר, לחזור אחורה כבר לא ניתן. ניתן להשחיז מעט מאד, כי עובי הלמינט דק.
    אם ממש מפריע ניתן להוריד ולהכין למינט חדשים בצורה וגודל שתאהב, אבל זה יותר מכל העבודה מחדש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי

    מתוסכל
    26/07/2010

    מה ז"א להכין הכל מחדש? את כל המדבקות? אבל אז זה יצריך תשלום חוזר של 9000 ש"ח.....ומדוע זה יותר מכל העבודה עד כה? {לפי דברייך}....ובנוסף, יש אפשרות לעשות את השלמות יותר קטנות אבל שבכל זאת לא יהיה רווח בין השיניים המטופלות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא ראיתי אותך ולא בדקתי

    ד``ר גלית כהן
    26/07/2010

    אבל אם התוצאה של הציפויים לא נראית לך ושינוי קל אינו מספק, קיימת אפשרות להוריד אותם. ההורדה קשה יותר מההשחזה הראשונית ולכן אמרתי שזה יותר עבודה. וליצור ציפויים חדשים.
    אין ניסים, אם יש מרווחים גדולים הסגירה שלהם מרחיבה את השיניים. ניתן לעשות כל מיני שינויים וביעות לפני ההדבקה עד שיראה לך יפה ומתאים. אבל כל שינוי משמעותי יצריך החלפה והנת שחזורים חדשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אחרונה

    מתוסכל
    26/07/2010

    קודם כל תודה רבה על ההתייחסות שלך....

    השאלה האחרונה היא- אז ממה שאני מבין, יש אפשרות להוריד את ההשלמות ולחזור למצב הקודם של שיניים טבעיות? כי הרופא שיניים שאצלו אני מטופל אמר לי שזה לא אפשרי עכשיו להתסובב רק עם השיניים הטבעיות שלי כי הוא כבר הוריד שכבה מסויימת שמגנה עליהן {או משהו בסגנון..לא זוכר בדיוק}

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלה אחרונה שבאמת שכחתי אותה

    מתוסכל
    26/07/2010

    אני מצטער על החפירה :)

    אפשר לעשות פוליש על שן טבעית? {בלי השלמה או כל דבר אחד שעוטף אותה..רק על השן עצמה}

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ניתן לחזור אחורה

    ד``ר גלית כהן
    31/07/2010

    גם לאחר הורדת הציפויים תצטרך ציפויים, אפילו ציפויים שיחזירו אותך בדיוק למצב הקודם כי הרופא כבר השחיז את השן והוריד שכבה. השיניים שלך כבר לא נראות אותו דבר וגם יהיו רגישות מאד. השיניים כבר חייבות כיסוי, אפילו כדי להיות בדיוק במצב הקודם עם הרווחים.
    שיננית עושה פוליש על השיניים בסוף כל ניקוי. הפוליש מוריד כתמי צביעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו