מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עשיתי השלמת שיניים ואני לא מרוצה...מתוסכל25/07/2010
ערב טוב....
עד לא מזמן השיניים הקדמיות העליונות שלי היו קטנות מהרגיל והיה רווח גדול בין שן לשן. לא אהבתי את המראה של השיניים {כנראה גם בגלל השפעת החברה מגיל קטן...אבל במיוחד כי אני לא אהבתי לראות את מה שאני רואה במראה}. יום שישי, אחרי ציפייה ארוכה עשיתי השלמה {מדבקות} לשיניים הקדמיות העליונות. השיניים החדשות יפות כשל עצמן, אבל הן מאוד בולטות בפה שלי. במיוחד בגלל העובי שלהן שגורם לשפה העליונה שלי להמתח טיפה קדימה ובמיוחד בגלל הרוחב שלהם....אני נראה כמו חמור...זה ממש מדכא ומתסכל אותי ואני לא יודע מה לעשות...הייתי היום אצל הרופא שיניים והוא אמר שמקסימום אפשר להשחיז אותן טיפה שיהיו פחות ארוכות אבל לא יותר מיזה, ושאני צריך פשוט לתת לפה שלי להתרגל אליהן....אבל זה לא עניין של הרגל, זה עניין של מראה, לדעתי זה פשוט לא מראה טבעי....
מה אני יכול לעשות? אני כבר אובד עצות :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא כל דבר ניתן לשנות חזרה
ד``ר גלית כהן25/07/2010השיניים מושחזות כבר, לחזור אחורה כבר לא ניתן. ניתן להשחיז מעט מאד, כי עובי הלמינט דק.
אם ממש מפריע ניתן להוריד ולהכין למינט חדשים בצורה וגודל שתאהב, אבל זה יותר מכל העבודה מחדש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
מתוסכל26/07/2010מה ז"א להכין הכל מחדש? את כל המדבקות? אבל אז זה יצריך תשלום חוזר של 9000 ש"ח.....ומדוע זה יותר מכל העבודה עד כה? {לפי דברייך}....ובנוסף, יש אפשרות לעשות את השלמות יותר קטנות אבל שבכל זאת לא יהיה רווח בין השיניים המטופלות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא ראיתי אותך ולא בדקתי
ד``ר גלית כהן26/07/2010אבל אם התוצאה של הציפויים לא נראית לך ושינוי קל אינו מספק, קיימת אפשרות להוריד אותם. ההורדה קשה יותר מההשחזה הראשונית ולכן אמרתי שזה יותר עבודה. וליצור ציפויים חדשים.
אין ניסים, אם יש מרווחים גדולים הסגירה שלהם מרחיבה את השיניים. ניתן לעשות כל מיני שינויים וביעות לפני ההדבקה עד שיראה לך יפה ומתאים. אבל כל שינוי משמעותי יצריך החלפה והנת שחזורים חדשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
מתוסכל26/07/2010קודם כל תודה רבה על ההתייחסות שלך....
השאלה האחרונה היא- אז ממה שאני מבין, יש אפשרות להוריד את ההשלמות ולחזור למצב הקודם של שיניים טבעיות? כי הרופא שיניים שאצלו אני מטופל אמר לי שזה לא אפשרי עכשיו להתסובב רק עם השיניים הטבעיות שלי כי הוא כבר הוריד שכבה מסויימת שמגנה עליהן {או משהו בסגנון..לא זוכר בדיוק}* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה אחרונה שבאמת שכחתי אותה
מתוסכל26/07/2010אני מצטער על החפירה :)
אפשר לעשות פוליש על שן טבעית? {בלי השלמה או כל דבר אחד שעוטף אותה..רק על השן עצמה}* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ניתן לחזור אחורה
ד``ר גלית כהן31/07/2010גם לאחר הורדת הציפויים תצטרך ציפויים, אפילו ציפויים שיחזירו אותך בדיוק למצב הקודם כי הרופא כבר השחיז את השן והוריד שכבה. השיניים שלך כבר לא נראות אותו דבר וגם יהיו רגישות מאד. השיניים כבר חייבות כיסוי, אפילו כדי להיות בדיוק במצב הקודם עם הרווחים.
שיננית עושה פוליש על השיניים בסוף כל ניקוי. הפוליש מוריד כתמי צביעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תחושת לחץ בשיניים אחרי עקירה
שימוש בחוטים בשביל מדידות
שחיקת שיניים - חריקת שיניים
בקשר למדידות של כתרים
בלוטה בצבע אדום מאחורי השן
לימודי סייעות שיניים איפה לומדים?
כאבי שיניים כשיש דלקת בסינוסים
נסיגת החניכיים יכולה לנבוע מריבוי טיפולים מיותרים ועמוקים אצל השיננית
אוכל נתקע ברווחים בשיניים
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




