זיהום בשן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיהום בשן
    שולמית
    02/08/2010

    שלום רב
    לפני כשבועיים חשתי כאבים והבחנתי בנפיחות בצד ימין
    הלכתי לרופא ולאחר צילום הוא אמר שבשן 16 בה יש כתר יש טיפול שורש שעשיתי לפני כארבע שנים שצריך לחדש או לעקור
    הוא נתן לי אוגמנטין הנפיחות גברה והגעתי למצב שהעין כמעט נסגרה לי והלכתי לבית חולים וקיבלתי אוגמנטין לווריד
    כעת לאחר עשרה ימים של טיפול באנטיביוטיקה הנפיחות ירדה אך לא לגמרי
    רופא השיניים אומר שאי אפשר לחדש את טיפול השורש ושיש לעקור את השן עקירה כירוגית
    הרופא נתן לי אוגמנטין ופלג'יל למשך חמישה ימים נוספים
    אחותי מתחתנת בע"ה ביום חמישי הבא ואני מתלבטת האם לחכות עם העקירה הכירוגית עד אחרי החתונה או לעקור ביום ראשון הבא ארבעה ימים לפני החתונה.
    רופא אחד אמר לי שאם לא אעקור אז הנפיחות עלולה לחזור
    והרופא השני אמר שהעקירה יכולה להסתבך ולגרום לנפיחות ולכן כדאי לדחות
    אשמח לעצתכם
    תודה רבה מראש
    שולמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיהום בשן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהום בשן

    ד``ר עדי אריאלי
    04/08/2010

    שלום שולמית,
    ההחלטה תלויה במצב הקליני ובשיקול דעתו של הרופא המטפל, לצערי איני יכול לענות ללא בדיקה.
    החלמה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו