כל רופא אומר משהו אחר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כל רופא אומר משהו אחר
    עדי
    12/08/2010

    הי דוקטור,
    לפני כמה ימים עשיתי צילום סטטוס עקב כאב שהיה לי בשן. הלכתי עם הצילום לרופא פרטי שקבע שאין תקנה לשן ויש לעקור אותה ולעשות שתל. היה נראה לי קצת מוגזם בהתחשב בזה שאף פעם לא הייתה לי שום בעיה. הלכתי לרופאה של הכללית והיא אמרה שממש אין צורך לעקור את השן אלא רק לעשות טיפול שורש, מבנה וכתר. גם המנהל של המרפאה ראה את הצילומים ונסכים על כך.
    עכשיו אני מאוד מתלבטת מה לעשות. יכול להיות שהרופא הפרטי טעה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כל רופא אומר משהו אחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת

    ד``ר עדי אריאלי
    12/08/2010

    שלום עדי,
    ריבוי דיעות של רופאים שונים הוא דבר די מקובל בעולם הרפואה. ההתלבטות בין לנסות להציל את השן על ידי טיפול שורש מבנה וכתר לעומת עקירה והשתלה מוכרת ושכיחה. ההחלטה צריכה להתבצע על סמך סיכויי ההצלחה של כל אופציה. את ההחלטה יש לבצע ללא דיחוי שכן זיהום בשן עלול לפגוע בשיניים סמוכות ולדלדל את העצם הזמינה (מה שחשוב אם רוצים לבצע השתלה באזור). אם אינך בטוחה כדאי שתלכי לחוות דעת נוספת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו