סתימה לבנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתימה לבנה
    שרון
    22/08/2010

    שלום,
    החלפתי לאחרונה סתימה לבנה בשן אחורית. את הסתימה המקורית, למיטב זכרוני, עשיתי בשנות ה-80. רופאה השיניים טענה כי זה לא יכול להיות, אז לא היו סתימות לבנות. אני זוכרת (הייתי ילדה) שזה היה משהו חדשני וגם עלה לא מעט. מעבר לכך שאחרי שנות ה- 80 לא היו לי חורים חדשים ולא עברתי טיפולי שיניים מלבד החלפת סתימה אחת (בשן אחרת). לפני כ- 8 שנים רופא שיניים בבדיקה אמר לי שאני אצטרך להחליף את אותה הסתימה בעתיד, אבל לא כדאי לעשות זאת כיוון שזה יכול יצור מצב של טיפול שורש, חיפשתי און ליין מידע על ההיסטוריה של סתימות לבנות ומלבד העובדה שהן בשימוש כ- 30 שנה (המגזין להיסטוריה דנטלית), לא מצאתי שום חומר קריאה בנושא.
    אשמח לדעת איפה אוכל לברר מתי החל השימוש בסתימות לבנות בארץ.

    אשמח למידע בנושא

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתימה לבנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתימה לבנה

    ד``ר גלית כהן
    23/08/2010

    יש סתימות לבנות מחומרים המיועדים לשיניים קדמיות, הנמצאים בשימוש כבר עשרות שנים, וחומרים המיועדים לשיניים אחוריות פחות זמן. החומרים והשימושים כל הזמן משתנים ומ תחלפים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו