רגישות לקור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות לקור
    ---
    13/09/2010

    שלום,
    לאורך תקופה ארוכה בילדותי לא הקפדתי לתחזק היטב ולצחצח באופן יסודי את שיניי. בשנים האחרונות לקחתי את עצמי בידיים והתחלתי להקפיד על רוטינה נכונה ובריאה של צחצוח.
    עם זאת, בעקבות אותה תקופה היה לי הרבה פלאק ודלקת חניכיים, כפי שראתה השיננית. לכן בקרתי אצל השיננית פעמיים בחצי שנה האחרונה, ולפני שלושה חודשים אף עברתי בדיקה שיגרתית לאחר הטיפול אצל השיננית.

    שאלתי היא כזו:
    בבדיקה הכללית (לאחר השיננית), נאמר לי שמצב השיניים שלי בסדר. אבל מדי פעם, יש לי רגישות קלה לקור באחת השיניים האחוריות, לעיתים אף כאב עדין לאחר אכילת מתוק. הדבר בא והולך ולפעמים אין רגישות כלל. כשיש רגישות היא בעוצמה די חלשה. האם עליי להגיע לבדיקה חוזרת למרות שנאמר לי כי הכל בסדר, או שמא הדבר אינו נורא מאחר והכאב אינו חזק?

    תודה רבה מראש :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות לקור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    ד``ר גלית כהן
    19/09/2010

    ככלל מספיק לבצע בדיקה פעם בחצי שנה.
    רגישות, בעיקר כזו הבאה והולכת, יכולה לנבוע משורש חשוף.
    אבל בלי בדיקה ודאי שלא ניתן לקבוע בודאות שאין בעיה המתפתחת ומצריכה טיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו