דלקת חניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת חניכיים
    הילה
    14/09/2010

    שלום,

    לפני שבועיים סבלתי מדלקת חניכיים, מלווה באפטה בחיך השמאלי. הלחי התנפחה מעט. ללא דימומים.
    הלכתי לביקורת חירום במרפאה. נאמר לי לבצע צילומים פנורמים וליטול מוקסיפן 500 מ"ג 3 פעמים ביום ויעבור תוך יומיים.
    האנטיביוטיקה לא סייעה. לאחר שבוע הלכתי לניקוי אצל שיננית שאמרה שהיתה אבנית וכיס ולאחר מכן ביקרתי גם אצל הרופאה.
    לדבריה הצילום הפנורמי תקין וגם שני המנשכים ושיעבור. היא סברה ששן הבינה העליונה אולי שרטה את החך ולכן היתה דלקת.

    כעת אין אפטות/כיבי פה, אולם החניכיים אדומות. לא הכל, אלא החלק התחתון בלסת התחתונה והחלק העליון בלסת העליונה.

    מדוע זה לא חולף? אציין שאני שומרת על היגיינת פה, צחצוח בוקר וערב, חוט דנטלי ושטיפת מי פה ליסטרין.

    אנא, אודה לתשובה/הנחיה.
    אני עובדת במשרה מלאה, אמא, סטודנטית וכו', ואין לי זמן להמתין שוב שעות במרפאה...

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצריך בדיקה

    ד``ר גלית כהן
    19/09/2010

    צר לי מאד, אך לפי התאור אני לא יכולה לאבחן, או לאמר אם את צריכה טיפול נוסף או לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו