חשוב לי......

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשוב לי......
    מעיין
    27/09/2010

    שלום!
    כבר תקופה ארוכה יש לי בעיה עם 2 שיני בינה שלא צומחות ועושות לי דלקות חוזרות כל חודש חודשיים...בעבר הייתי לוקחת אנטיביוטיקה אבל זה פשוט לא בריא אז ניסיתי להשתמש בקורסודיל וזה עזר...אני בנתיים מנסה להימנע מעקירה (כי אלה 2 שיני בינה תחתונות שקורובות מאוד לעצב) אז אני משתמשת מדי פעם בקורסודיל
    השאלה שלי היא כזאת- אני יודעת שלאחר 10 ימים בערך אסור להשתמש בו ברצף כי הוא צובע את השיניים..השאלה שלי היא באיזה תדירות מותר להשתמש בו לאחר שאני מסיימת טיפול בו של 10 ימים? האם אחרי חודש שוב להשתמש בו למשך 10 ימים זה בסדר? מה התדירות המותרת?
    שאלה נוספת..אמרו לי לעקור את השיניים רק אצל רופא כירוגי מומחה בבתי חולים. הייתי בכרמל אבל הרגשתי שם פשוט מפוחדת, היה נראה שם שוק היחס מהרופא לא היה אישי והיה די מגעיל אפילו ואני כמובן מעבר להכל אני מפחדת מפגיעה בעצב...מה אני יכולה לעשות? אני לא רוצה לחזור לכרמל אבל אני חייבת לעקור את השן הזאת...... בית חולים רמבם נחשב לטוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב לי......

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פני למומחה לכירורגיה פה ולסת

    ד``ר גלית כהן
    28/09/2010

    בבי"ח או במרפאה פרטית. יש הרבה מאד מומחים לכירורגיה פה ולסת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו