גשר בצד שמאל למטה בשלש השיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גשר בצד שמאל למטה בשלש השיניים
    נאוה
    13/10/2010

    שלום רב
    אני בת 54 לפני כשנתיים התחלתי טיפול בהדסה עין כרם בשן אחת לפני אחרונה למטה מצד שמאל - היו לי כאבים נוראים שהקרינו לראש ולאוזן בסוף החליטו שצריך לעקור אותה.
    עזבתי את הדסה ואחרי שלושה חודשים שהמקום הבריא החלטתי לטפל אצל רופא אחר ד"ר שרון קנצוקר - הגענו להסכמה לעשות גשר - היא עשתה לי גשר של שלש שיניים אחרונות - לתקופת מה לא הדביקה אותו באופן קבוע כדי שהתרגל - לאחר שהדביקה אותו באופן קבוע החלו להיות כאבים חזקים באזור שהקרין לראש ולאוזן היא אמרה שצריך טיפול שורש בשן שליד אך ללא שינוי המשיכו הכאבים - היא החליטה שהיא מוציאה את הגשר ותעשה לי גשר חדש.
    הייתי רוצה לדעת מדוע יש לי כאבים כאלה וממה הם נובעים.
    והאם יש אפשרות לעשות סי.טי. כדי לדעת מה הבעיה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גשר בצד שמאל למטה בשלש השיניים - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    13/10/2010

    צר לי, אבל לא ניתן להגיע לאבחנה ללא בדיקה מסודרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו