בעיה קטנה , גדולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה קטנה , גדולה
    פאני
    02/11/2010

    לפני 5 שנים עשיתי טיפול שורש בשן תוחנת עליונה הרופא שביצע אותה עשה טעות ודחף לי את המילוי בתעלה גבוה מדי והגיע קרוב מאוד לסינוסים, עקב כאבים חוזרים ונישנים החליט רופא השניים החדש שלי שכדאי לעקור את השן( אני מטופלת בכללית סמייל) עקרתי את השן אבל הכאבים באים וחוזרים בכל פעם שאני קצת מקוררת או חולה ישר יש לי כאבי ראש ושיניים , בפנייה למרפאה הם טוענים שזאת לא הבעיה ואת המילוי אי אפשר היה להוציא בעקירה ולכן הוא נשאר שם ומן הסתם לא הוא הבעיה. אני אשממח אם תמליצו לי מה לעשות כי הכאבים הורגים אותי כאשר אני פונה לרופאת המשפחה היא מאבחנת את זה כסינוסיטיס ונותנת לי אנטיביוטיקה.. יש לציין שהכאבים הם חזקים יותר בלילה במצב של שכיבה. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה קטנה , גדולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה קטנה , גדולה - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    03/11/2010

    אכן נשמע כמו סינוסיטיס, אבל זה לא רציני לאבחן בעיה כזו ללא בדיקה וללא צילומים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו